office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    ציפוי אפוקסי לחניונים

     

    רצפת אפוקסי לחניונים

    ציפוי אפוקסי לחניונים נדרש כאשר רוצים לשוות להם מראה נאה יותר מאשר מראה של בטון חשוף, וכאשר רוצים להפוך את הרצפה לעמידה יותר בפני שחיקה וכדומה. הוא מקובל מאוד בחניונים מקורים, בין היתר, בגלל שהחומר עמיד לשריפות ולחומרים כימיים. ציפוי כזה עונה על דרישות בטיחות במקומות הומים אלו ואף שומר היטב על צמיגי המכוניות. הוא עמיד לטווח זמן ארוך ללא בלאי, ועובדה זאת מוסיפה לאטרקטיביות שלו. לפרטים נוספים, פנו אל יוסי פלור בע"מ.

    ציפוי אפוקסי לחניונים – מוסיף עמידות, צבע ונוי

    חומר אפוקסי עשוי משני חומרים אשר משווקים באריזות נפרדות. אחד מהם הוא חומר בסיס והשני חומר מקשה. בעת השימוש מערבבים ביניהם ונוצרת ריאקציה כימית. והתוצאה היא חומר קשיח וחזק. לאחר המריחה נוצר משטח חלק וללא תפרים וסדקים הקל לתחזוקה ולטיפול. היותו מסיבי מאפשרת לו להיות עמיד גם בפני משקל של מכוניות, עגלות כבדות, מלגזות וכלי רכב אחרים. לבד מחניונים עושים בו שימוש גם באולמות ייצור של מפעלים, מחסנים, חדרי מכונות ועוד. ניתן לצבוע אותו בצבעים שונים והדבר מנוצל ליצירת אזורי חניה מסומנים היטב. קל יותר לזכור כשהרכב חונה באזור צבוע וניתן להגיע אליו בחניון הענק ביתר קלות. כמו כן, ניתן לסמן עליו גבולות שטחי חנייה, חיצים ולכתוב הוראות, ובכך, ליצור חניון מסודר ונגיש. הנסיעה על המשטח נעימה וחרישית.

    את היישום של חומר זה יש לבצע בקפדנות על מנת לקבל משטח חלק ונאה. ניתן למרוח אותו על בטון חדש או ישן. יש צורך לחספס ולנקות היטב את הבטון, ובמקרה של בטון ישן, יש להקפיד על ניקוי יסודי יותר. במקרה כזה, אף תידרש כמות חומר רבה יותר מהסיבה הפשוטה שיש עליו חריצים וחורים רבים שנוצרו לאורך הזמן. החומר ממלא תחילה את החריצים הללו ולאחר מכן, יוצר את השכבה הסופית כשהיא מלאה ומפולסת כהלכה.

    ציפוי אפוקסי לחניונים – גם בחניונים מקורים

    חניונים מקורים בקניונים ובמבנים אחרים המשמשים למסחר, לעסקים, לבילוי וכדומה הם לרבים, נקודת הכניסה למרכז הבנוי. ומשום כך, רצוי שייראו במיטבם ויהיה נעים לנסוע וללכת בהם. ציפוי אפוקסי מספק אפשרות לתחזוקה קלה ולניקוי נוח של המשטח. ניתן לנקותו עם מיכון חשמלי במצויד במברשות קשיחות שאינן מסוגלות לשרוט אותו או לפגוע בו בדרך אחרת. הניקוי יכסה שטחים נרחבים במהירות. חניון נאה מוסיף רבות למוניטין של המקום. היישום אינו יקר, יחסית, ובמקרים של בטון ישן מייתר חידוש בשיטות אחרות יקרות יותר. מומלץ לקבל שירות מיוסי פלור בע"מ, חברה בעלת מוניטין בתחום.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מידע נוסף בנושא

      ציפוי אפוקסי לחניונים – רק עם מומחים

      ציפוי אפוקסי לחניונים מהווים את המילה האחרונה בתחום. ציפוי האפוקסי מספק יתרונות רבים והופך כל חניון לבטיחותי, אסתטי וקל לתחזוקה. הייחודיות של הציפוי היא בכך שהוא יוצר שכבת הגנה אטומה המונעת חדירה וחלחול של שמני ונוזלי רכב למי תהום ומבטיחה יכולת לשמירה על מראה מבריק ונקי לאורך זמן רב. הציפוי משדרג את החניון והופך אותו לדקורטיבי, בטיחותי וכזה המונע החלקה. שכבת המגן אוטמת את רצפת הבטון ומקנה לה עמידות גבוהה במיוחד מפני שחיקה, בלאי והיווצרות כתמים, סדקים ופגמים שונים.

      שילוב נכון ויעיל בין פרקטיקה ואסתטיקה

      ציפוי האפוקסי מקטין את החיכוך שבין צמיגי הרכב לקרקע החניון, מונע שחיקה ובלאי, יוצר מרקם אחיד וחלק ומעניק מראה אסתטי ונעים לעין. נוסף על הפן האסתטי והפרקטי, ציפוי האפוקסי מאפשר ליצור חציצה ולתחם אזורי חנייה באמצעות סימון ברור על גבי המשטח.

      השימושים והיתרונות של ציפוי אפוקסי לחניונים

      האפשרות לחנייה בחניון הינה שירות ועל כן על החניון לעמוד בסטנדרטי שימוש, איכות ובטיחות גבוהים על מנת להבטיח שביעות רצון מצד הלקוחות. בחניון מתקיימת תנועה של כלי רכב אינטנסיבית ומרוכזת למדי וזאת ביחס לגודלו הכולל של תא השטח. חניונים "מארחים" מדי יום מאות ואלפי רכבים, כאשר הנהגים עשויים לבצע תמרונים חדים גם בעת הניסיון לחנות את הרכב. המשמעות לתנועה העמוסה בחניון ולעובדה כי חולפים בו גם כלי רכב כבדים הינה כי במשטח החניון עלולים להיווצר סדקים ופגמים שונים הצוברים לאורך הזמן כתמי שמן, נזילות של מי מזגן או מים, ערפיח מאגזוזי הפליטה, גריז וכו'. מצב שכזה פוגע עד מאוד בחוויית השירות, במראה שלו ובמידת הבטיחות שהוא מעניק להולכי הרגל ולרכבים העושים בו שימוש. ציפוי אפוקסי מהווה פתרון איכותי, יעיל ונוח לשימוש המספק מענה מצוין למכלול ההיבטים והגורמים הללו.

      מומחים במתן שירותים ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתחזוקת חניונים

      חברת יוסי פלור פועלת ומתמחה מזה למעלה מ – 55 שנה במתן פתרונות ושירותים טכנולוגיים מתקדמים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל הנוגע לתחזוקה, ציפוי וחיפוי משטחים ורצפות. צוות המומחים שלנו עומד לשירותכם בכל שאלה, בקשה והזמנה ואנו נשמח להעניק לכם מענה מקצועי ביחס אישי.

      רצפת אפוקסי לחניונים

      חניונים לרכב יכולים להיות מקומות שבהם הרצפה לא רק נראית טוב יותר אלא שהיא גם עמידה וחזקה למשך זמן רב.

      כיום, אפשר לראות כיצד חברת יוסי פלור מצעה עבודות מקצועיות של יצירת רצפת אפוקסי לחניונים בכל סדר גודל.

      בזכות השימוש במערכת של חומרים מיוחדים המבוססים על פוליאוריטן איכותי ועל שרפי אפוקסי, משדורג כל חניון בצורה משמעותית.

      חברה בעלת ניסיון בציפוי אפוקסי לחניונים

      לחברת יוסי פלור ניסיון של כ-40 שנה בתחום והיא סיימה בהצלחה עבודות של רצפות אפוקסי רבים ברחבי ישראל. ניסיון זה מבטיח את איכות העבודה ואת הישמרותה רבת השנים של התוצאה הסופית המרשימה. העבודות מבוצעות בהתאם לתקנים מחמירים וע"י עובדים מקצועיים שעברו הכשרה רלוונטית.

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים