office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    ציפוי אפוקסי לרצפה

    רצפות אפוקסי לרצפה לחנויות ומסחר

    אם בעבר השימוש בציפוי אפוקסי היה מיועד רק לתעשייה, כיום, רבים כבר גילו את היתרונות של צבע אפוקסי וניתן לראות רצפות אפוקסי מעוצבות במקומות רבים, החל מבתים פרטיים ועד לחנויות, אולמות תצוגה ושטחי מסחר.

    הסיבה לכך פשוטה – למרות המראה התעשייתי לכאורה, רצפות אפוקסי לחנויות ומסחר יכולות לשוות לחלל מראה אלגנטי, אסתטי, נקי ומעוצב להפליא.

    שלל דוגמאות לבחירה

    רצפת אפוקסי הפכה עם השנים שם נרדף ליוקרה, איכות וסטייל.

    שלל הדגמים המוצעים לבחירה, שילובי הצבעים ודרגות החספוס השונות הן שהופכות את השימוש באפוקסי לרצפה לאידיאלי ומועדף על רבים.

    הגימור הייחודי, הבטיחות המרבית, הניקיון הפשוט והתחזוקה הנוחה אלו הם כולם יתרונות נוספים אשר הופכים את ציפוי האפוקסי לפתרון אטרקטיבי עבור מגוון שימושים.

    ציפוי רצפות אפוקסי לתעשייה

    ציפוי רצפה באפוקסי מהווה את הפתרון האיכותי והיעיל ביותר עבור מפעלי תעשייה רבים ולו רק בגלל שלציפוי אפוקסי ישנן תכונות אשר מייחדות אותו ביחס לחומרי ריצוף אחרים, תכונות אשר ניתנות ליישום תוך התאמה מלאה לצרכים השונים של כל מפעל ומפעל.

    כל היתרונות ברצפות אפוקסי לתעשייה

    לציפוי אפוקסי ישנם יתרונות רבים וביניהם ניתן למצוא את אלו הבאים –

    • קל לנקות – הן בתעשייה הכבדה והן בתעשייה הקלה, יש לנקות את רצפת הייצור בתדירות גבוהה.לרצפות אפוקסי לתעשייה יש תכונות המאפשרות לנקות את הרצפה ביעילות ובמינימום מאמץ.
    • מגוון עיצובים – ניתן לשלב בציפוי אפוקסי צבעים שונים, ליצור דגמים או צורות ולזכות למראה מבריק, אסתטי ונקי. כמו כן, ניתן לסמן שבילים על הרצפה וכן להפריד בין אזורים.
    • בידוד– אין זה סוד שהעובדים במפעלי תעשייה מנהלים. את שגרת יומם לרעש המכונות הרבות במקום. צבע אפוקסי יכול ליצור בידוד אקוסטי ולהפחית את עוצמת הרעשים.
    • שילוב חומרים נגד החלקה – היות ועל רצפת הייצור נשפכים לא פעם חומרים, העובדים נמצאים בסיכון ומועדים להחלקה. לא כך עם רצפות אפוקסי לתעשייה, אשר עמידות יותר בפני החלקות מכל ריצוף רגיל.
    • עמידות בפני כימיקלים – רצפת אפוקסי עמידה בפני כימיקליים, שמנים, מדללים וחומצות מה שמונע שחיקה לאורך זמן.
    • עמידות גבוהה לאורך השנים – ציפוי אפוקסי הופך את הרצפה לעמידה יותר לאורך השנים, באופן כללי.

    יוסי פלור בע"מ – דור שני בתחום צביעה וציפוי הרצפה

    ציפוי רצפה באפוקסי הוא הפתרון המושלם למגזר התעשייתי, מה גם שצביעת הרצפה, אינה דורשת בזבוז של זמן עבודה יקר היות וצבע האפוקסי מתייבש במהירות.

    אם נוסיף לכך את המקצועיות של צוות העובדים ואת הוותק של חברת יוסי פלור בע"מ, העומד על מעל 50 שנים בתחום, הרי שמדובר במתכון מנצח למקסימום תוצאות במינימום זמן.

    להזמנת רצפות אפוקסי לתעשייה או לקבלת פרטים נוספים צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

    ציפוי אפוקסי לרצפה מחיר מפתיע

    ציפוי אפוקסי לרצפה נועד לחפות רצפות וחיפויים מסוגים שונים כדי להעניק להם שכבה מסיבית, דקה יחסית ועמידה. חומר אפוקסי מורכב משני סוגי חומרים: חומר בסיס וחומר מקשה. בעת השימוש נוצרת ריאקציה כימית בין שניהם והם מתלכדים ומתקשים תוך פרק זמן קצר יחסית. הציפוי שנוצר היא חלק, מפולס ונוקשה. הוא מנוצל בעיקר למשטחי בטון ולמשטחים אחרים, ומשפר את המראה והעמידות שלהם. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, פנו אל יוסי פלור בע"מ.

    ציפוי אפוקסי לרצפה – מהם יתרונותיו?

    החומר מקנה מראה חלק ומפולס וללא תפרים וחריצים והדבר מסייע רבות לשינוע מכונות, מנופים, מלגזות, עגלות סחיבה וכלים כבדים נוספים. החומר עמיד מאוד בפני חום, חומרים כימיים, פגיעות מכאניות ובעל בלאי נמוך לאורך זמן. לחלק מהמיכון הנ"ל יש גלגלים המיוצרים מסיליקון וההם מצליחים להחליק היטב על המשטח מבלי לפגוע בו או לסדוק אותו. גם המטען שעליהן אינו מזדעזע. ניתן לקבל אותו במגוון צבעים כולל צבעים בגימור מט או בגימור מבריק. מגוון הצבעים יכולים לשפר מראה של כל אולם, כאשר שימוש במבחר צבעים מעשיר חניון מקורה למשל ומסייע להתמצא בו. בעל מכונית החונה בחניון ענק יידע טוב יותר איך להגיע למכונית על פי הצבע הקיים שעל הציפוי האפוקסי. בנוסף, ניתן לצבוע עליו ללא קושי ולסמן עליו כיתוב וקווים לתיחום, להגדרת גבולות גזרה, להוראות, לבטיחות ועוד. כמו כן, ניתן לנקות משטחים אלו בקלות רבה תוך כדי שימוש במיכון חשמלי כבד בעל מברשות פלסטיק קשיחות. ניתן להשתמש בדטרגנטים שונים כולל מסירי שומן כפי שנעשה באולמות ייצור שונים. המשטח יישאר נקי ולא ייפגע.

    מדוע חומר לבחור בציפוי אפוקסי לרצפה?

    ציפוי אפוקסי לרצפה מספק פתרונות יעילים ומעולים במחיר זול, יחסית, לחיפוי אחר. באמצעותו ניתן לצפות משטח ישן או אחר שעלות יציקתו נמוכה, ובמחיר נמוך נוסף לייצר משטח נאה לעין בכל קנה מידה, בוודאי לאתרי עבודה, לחנויות אאוטלט, למוסכים, לחניונים ולאתרים בהם יש פעילות של רכבים, עבודה ואנשים מוגברת. הבלאי הנמוך שלו רק מגביר את כדאיות ההשקעה. מומלץ ליצור קשר עם יוסי פלור בע"מ, חברה בעלת מוניטין גבוה בתחום, לקבל ממומחיה הסברים ולהזמין שירות.

    התאמה אישית בעת בחירת רצפות אפוקסי לחנויות

    בעוד שריצוף רגיל מגביל את עיצוב החלל ודורש השקעה מרובה, ציפוי אפוקסי נחשב להשקעה משלמת אשר צפויה להחזיר את עצמה עם החיסכון בעלויות התחזוקה.

    יתרה מכך שלל האפשרויות הקיימות לבחירה מובילות לכך שניתן להתאים את הרצפה לצרכים המשתנים בין חנות לחנות הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפונקציונליות.

    אולם, כדי שאפוקסי לרצפה יוכל לממש את כל המטרות שלשמן נעשה בו שימוש, יש לבחור בחברה מקצועית אשר זו תחום עיסוקה.

     50 שנות ניסיון בתחום

    אנו ביוסי פלור בע"מ מתמחים בפרויקטים המערבים צבע וציפוי רצפות כבר מעל יובל, תוך שמקפידים להשתמש בציוד המשוכלל והמתקדם ביותר בתחום ודואגים לעמוד בכל תקני הבטיחות המחמירים. כל אנשי המקצוע שאנו מעסיקים הם עובדי החברה ובעלי ההכשרה המתאימה לביצוע ציפוי אפוקסי, כך שבכוחם להבטיח תוצאות מרשימות שיחזיקו מעמד לאורך זמן רב.

    לפרטים נוספים אודות רצפות אפוקסי לחנויות ומסחר – צרו עמנו קשר וקבלו הצעת מחיר!

    ציפוי רצפה

    ציפוי רצפה יעיל מספק לה הגנה ומשפר את המראה שלה. ציפוי אפוקסי הוא אחד היעילים בקטגוריה זאת, ובוודאי, היעיל ביותר בסיטואציות רבות. החומר האפוקסי מורכב משני סוגי חומרים: חומר בסיס וחומר מקשה, כאשר במהלך השימוש שניהם מתלכדים בריאקציה כימית – ויוצרים ציפוי נוקשה ובעל יתרונות רבים נוספים. מיועד לשימוש על בטון חדש או ישן, באתרי עבודה, אולמות ייצור, חנויות חניונים ועוד. לפרטים נוספים, פנו אל יוסי פלור בע"מ.

    ציפוי רצפה באפוקסי – בעל תכונות רבות

    היתרון העיקרי של ציפוי רצפה אפוקסי הוא בחוזק ובעמידות שלו ביחס לחיפויים אחרים. הוא עמיד לחום, לחומרים כימיים, לפגיעות מכאניות, למים ורטיבות וכדומה. ניתן לשנע עליו מלגזות, מכוניות, מנופים, עגלות וציוד אחר שנועד לעבודה מבלי חשש לסדיקתו כמו שעלול להיווצר בחיפויים רכים אחרים. גלגלים רבים של אמצעי שינוע אלו עשויים מסיליקון קשיח ואינם פוגעים בציפוי גם כאשר מועמסת עליהם סחורה כבדה. ניתן לקבל אותו במבחר צבעי מט/מבריק, וכך, ניתן לנצלו למראה קליל ועליז יותר, לסימון אזורים, להתמצאות בחלל אולם ועוד. ניתן לסמן עליו קווים, חיצים ועוד, ובנוסף, לכתוב סוגי כיתוב שונים שנועדו להנחיה, לסימון גבולות גזרה, לתיחום שבילים ואזורי חניית מכוניות ועוד. המשטח החלק והמפולס נעים לדריכה ואינו צובר לכלוך, ומשום כך, קל לתחזוקה ולניקוי. ניתן לנקותו באמצעות מיכון חשמלי כבד בעל מברשות פלסטיק קשיחות, עם חומרי ניקוי שומניים וכימיים ומים רבים. הניקוי יהיה מעולה מבלי לפגוע במשטח עצמו. חשיבות ניקוי שטחי עבודה ופעילות אחרת עצומה וחיונית.

    תוצאות לעומת השקעה כספית של ציפוי רצפה אפוקסי

    היתרון הרב בשימוש של ציפוי לרצפה אפוקסי הוא בעלויות הנמוכות יחסית לתוצאה, ויחסית לחיפוי אחר. כאן ניתן למנוע עקירת ריצוף ומשטחים ישנים אחרים אלא לחדשם במחיר נמוך, ועל הדרך להקנות להם מראה נאה, עמידות ויתרונות נוספים כפי שצוינו לעיל. מומלץ לקבל ייעוץ אצל יוסי פלור בע"מ. חברה זו בעלת מוניטין גבוה בתחום, ומספקת ביצוע מקצועי וגימור מושלם.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים