office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    בחירה פופולרית בקרב עסקים רבים

    ריצוף אפוקסי הוא בחירה פופולרית בקרב עסקים בשל חוסנו וקלות ההתקנה שלו. רצפות הנתונות לרמות גבוהות של תנועה רגלית ומכונות, כימיקלים, שמן ונוזלים אחרים למשך תקופה ממושכת הן מועמדות אידיאלית לריצוף האפוקסי. ציפוי זה הוא בחירה מצוינת עבור סוגים רבים ושונים של עסקים, כולל אלה העוסקים בעיבוד מזון, אלקטרוניקה, תרופות, בעלי חיים ועופות, מפעלים, תעשייה וייצור. יוסי פלור בע"מ מספקים שירותי ציפוי של רצפות אפוקסיות בבנייני תעשייה, מסחר ואפילו במגזר הפרטי.

    קלות תחזוקה ועמידות יוצאת דופן

    בניגוד לאפשרויות ריצוף אחרות, לריצוף אפוקסי אין תפרים או חיבורים עקב תהליך היציקה. מכיוון שאין בו חריצים או סדקים שחיידקים ולכלוך יכולים להסתתר בהם, אפוקסי הוא אפשרות ריצוף היגיינית יותר. בין אם זה מפעל לעיבוד מזון או בית חולים, מרכיב אנטי-מיקרוביאלי יכול לחולל מהפכה בניקיון. בנוסף, היעדר חסימות הנגרמות על ידי בליטות התפר על הרצפה הופך אותו לאידיאלי לשימוש עבור מלגזות או עגלות.

    כשזה מגיע למים וכתמים, הציפוי האפוקסי מראה עמידות יוצאת דופן. ריצוף עשוי אפוקסי, להבדיל מעץ, למינציה או כל חומר אחר, לא יתעוות או יוכתם בחשיפה למים. גם אם הרצפה התלכלכה, הניקוי שלה הוא פשוט וקל ביותר.

    בדובר בציפוי הכי חזק שיש! רצפה עמידה בפני פגיעות מתאפשרת על ידי התרכובות הכימיות. רצפה זו יכולה לעמוד בפני זעזועים, חום, מכונות כבדות ועוד מבלי להיסדק או להישחק. בנוסף להיותו מתאים לשימוש במתקנים כימיים, הריצוף יציב מספיק כדי לעמוד בפני חומרים כימיים קשים.

    רצפת אפוקסי – יעילות תמורת עלות

    התחזוקה הנמוכה והעלות הנוחה של ריצוף אפוקסי הם יתרונות נוספים. המחיר שלו למטר מרובע נמוך בהרבה מזה של אפשרויות ריצוף מתחרות. כשחושבים עד כמה ריצוף יהיה בעל תחזוקה נמוכה ועמיד לאורך זמן, סוף סוף אפשר להירגע, ולהבין כי זו ההשקעה המשתלמת ביותר שלכם!

    הבטחת בטיחות העובדים צריכה להיות הדאגה העיקרית של כל עסק. ריצוף אפוקסי יכול להיות עמיד לחלוטין על ידי מריחת ציפוי נגד החלקה. מקומות שיש להם הרבה תנועה רגלית או מכונות ירוויחו מאוד מתכונת בטיחות זו. רוצים להשקיע בצורה משתלמת בציפוי הרצפה שלכם, צרו קשר עם יוסי פלור בע"מ עוד היום!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים