office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    החומר הנפוץ ביותר כיום לרצפות מסחריות ותעשייתיות

    החומר הנפוץ ביותר כיום לרצפות מסחריות ותעשייתיות הוא ציפוי אפוקסי לרצפה. יש לחומר הרבה אפשרויות התאמה אישית, כולל ציפוי נגד החלקה, הוא חזק, עמיד ונראה טוב. חשבו על היתרונות הרבים של ציפוי אפוקסי לפני קבלת החלטה סופית. אם אתם זקוקים לייעוץ או קבלת מידע בנושא, חברת יוסי פלור בע"מ זמינים כאן עבורכם לכל שאלה. חברת יוסי פלור בע"מ פועלים בתחום ריצוף אפוקסי מזה 55 שנה, ובעלי ניסיון יקר ערך בתחום. אם אתם מעוניינים בציפוי שיביא לכם מגוון יתרונות כמו עמידות, שימוש לטווח ארוך, עמידות בפני בלאי ועוד, הבחירה הטובה ביותר עבורכם היא ציפוי אפוקסי מקצועי.

    מה היא ההגדרה של ציפוי אפוקסי לרצפה?

    ציפוי אפוקסי לרצפה הוא תערובת דו-רכיבית של שרף וחומר מקשה. אפוקסי ניתן ליישם על מגוון רחב של סוגי ריצוף מסחריים ותעשייתיים, לרבות בטון, עץ, אריחים ועוד. פלסטיק קשיח נוצר כאשר תגובה כימית מחברת את החומר לרצפת הבסיס. אם מדובר על חללים מסחריים, המקום יכול לחזור לעבודה במהירות מכיוון שהציפוי מתקשה במהירות, מה שהופך את הציפוי האפוקסי למועדף על שטחים מסחריים רבים.

    היכן משתמשים בציפוי אפוקסי?

    מוסכים, מפעלים, מחסנים, מסעדות והמטבחים המסחריים הם כולם מועמדים טובים להמריחת ציפוי אפוקסי לרצפה.  כמו כן, חדרי הלבשה, שירותים, כיתות, קפיטריות, מבואה, משרדים, אולמות תצוגה ועוד חללים רבים יכולים ליהנות מרצפות אפוקסי.

    כמו כן, ציפוי אפוקסי מגן מפני מוליכות סטטית, מה שמועיל במיוחד עבור מקומות עבודה רבים נמצאים בסיכון מפני מוליכות סטטית. מריחת רצפות אפוקסי אנטי סטטיות היא אחת הדרכים להפחית את הפוטנציאל לסכנות סטטיות באזורי העבודה. ברצפת אפוקסי זו משתמשים בדרך כלל במרכיב מוליך, המסייע בפיזור חשמל סטטי במקרה של פריקה. עבור אזורים עם חומרים דליקים, רצפת אפוקסי עם פתרון אנטי סטטי היא בחירה מצוינת. מתקני בריאות, מפעלים אלקטרוניים, כימיים או מפעלי תרופות, כמו גם כל אזור שבו נעשה שימוש בנוזלים או גזים דליקים, מהווים סיכון להצטברות אבק דליק, הם מקומות אידיאליים למריחת ציפוי אפוקסי אנטי סטטי. לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור ציפוי אפוקסי צרו קשר עם יוסי פלור בע"מ.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים