office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    כל המידע שצריך לדעת על צבע לרצפה

    צבע לרצפה הכולל חומר אפוקסי מספק לה שכבת הגנה דקה וחיונית. החומר האפוקסי מורכב משני חומרים אשר מתלכדים ביניהם ומספקים לו את התכונות החשובות. בגלל יתרונותיו הוא נדרש במגוון של מבנים תעשייתיים, בתעשיות שונות, בצביעת כלי שיט ועוד. היישום שלו חייב להיעשות על ידי מומחים. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    צבע לרצפה – עמיד ובגוונים שונים

    צבע לרצפה מגיע במבחר גוונים. ניתן לבחור אחד מהם לצביעת אולם או לשלב שניים או שלושה להוספת רושם ועניין. ניתן גם לכתוב עליו ולסמן חיצים קווים וכדומה. הדבר מסייע להכניס סדר בתנועת מכוניות והולכי רגל בחניונים. לחילופין, של מלגזות, מנופים ועובדים באולמות ייצור, וכן הלאה. ניתן לצבוע אזורים בצבעים שונים כדי להקל על התמצאות, לטובת בטיחות וכדומה. החומר האפוקסי עמיד ללחצים, למשקלים ועומסים כבדים, לחומרים כימיים ובכלל זה: שמנים, דלקים, גריז וחומרים אגרסיביים אחרים. הוא עמיד לטמפרטורות קיצוניות – גבוהות או נמוכות, למים ולחות ועוד. המשטח הנוצר לאחר הצביעה הינו חלק וללא תפרים. מה שמקל על תנועת רכבים. התחזוקה שלו קלה והניקוי יכול להיעשות ללא קושי גם עם מיכון חשמלי בעל מברשות המסתובבות במהירות רבה. הוא עמיד לאורך זמן ועם בלאי נמוך מאוד. משום כל התכונות האלו, ואחרות נוספות, הוא מבוקש ונמכר מאוד.

    יישום

    היישום נעשה על ידי מומחים היודעים לבחור את הצבע והחומר המתאים בכמות הרצויה לגודל המשטח. הצבע מתאים למשטחי אבן, קרמיקה, בטון ואחרים. ההיצמדות שלו לכל אחד מהם מעולה. כך למשטחים חדשים או ישנים. יש לנקות את המשטח היטב ואז לצבוע באמצעות כלי עבודה מתאימים. התוצאה היא שכבת צבע חלקה ונאה למראה.

    חברה בעלת ידע רב

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל מקרה, מחירים נוחים עבודה עם גימור מושלם, עמידה בלוח הזמנים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע עשיר וניסיון מצטבר המגיעים מקבלת מידע שוטף על חידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים וכדומה. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים