office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה זה אפוקסי שקוף ומתי משתמשים בזה ?

    אפוקסי שקוף ניתן ליישום על משטחים שונים. המשטח הנוצר הינו בעל צפיפות גבוהה, ולכן, בעל שפע של יתרונות. הוא מיועד לשימוש בתעשייה, במרכזים מסחריים, בקניונים, במוסכים ועוד. כל מי שמעוניין יכול לקבל את החומר בגוונים שונים. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    אפוקסי שקוף – עמיד ללחצים ועומסים

    אפוקסי שקוף עמיד ללחצים ועומסים כבדים, ולכן, ניתן לשנע עליו מלגזות, מכוניות, משאיות, מנופי הרמה וכדומה. בגלל צפיפותו הוא עמיד גם לחומרים בעייתיים המסוגלים להיספג במשטחים אחרים. כאן מדובר על שמנים שונים, גריז, דלק לסוגיו ועוד. הוא אף עמיד לטמפרטורות קיצוניות כמו שיש, למשל, בחדרי קירור, במחסנים לוגיסטיים המיועדים למוצרים קפואים וכדומה. המשטח הנוצר הינו חלק וללא תפרים ולכן, מקל מאוד על הנסיעה והופכת אותה  לשקטה. היא תסייע מאוד במבנים מקורים. קל לנקותו כולל עם מכונות ניקוי חשמליות. ניתן לסמן על המשטח שבילי נסיעה, קווי גבול, חיצים ולכתוב עליו הוראות נסיעה אחרות. בחניונים, במחסנים, באולמות ייצור במקומות אחרים בהם מסתובבים גם אנשים, תורם הדבר לבטיחות, כמו גם, להכוונה ליציאה מהמבנה המקורה ועוד.

    יישום מהיר

    היישום נחשב למהיר, יחסית, וכזה שאינו משבש את ההתנהלות במקום העבודה. יש לנקות היטב את המשטח אותו רוצים לצפות. במקרה ומדובר על משטח ישן, הרי שיש להקפיד אף יותר. את החומר מורחים וממתינים להתקשותו המהירה. נוצר משטח חלק ומפולס. משטחים ישנים שהינם, לרוב, בעלי סדקים צורכים כמות חומר רבה. החומר חודר לחריצים תחילה וממלא אותם וכך מאפשר יצירת מפלס חלק. ניתן להניח שתי שכבות, ובמקרה כזה, ממתינים עד לייבוש מוחלט של השכבה הראשונה.

    חברה בעלת מוניטין

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים, ביצוע עם גימור מושלם ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות מגוונים לאורך שנים. הם מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ואת כל היתרונות האלו מנצלים לטובת כל לקוח חדש.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים