מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מוצר בעל הבחירה המועדפת על רבים

    ריצוף אפוקסי הוא הבחירה המועדפת על רבים בהתבסס על היתרונות הרבים שלו, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור ריצוף בסביבה תעשייתית, ציפוי רצפות מוסך ומשטחים חיצוניים אחרים. ציפוי אפוקסי הוא אופציה ידידותית לסביבה, עמידה לאורך זמן, ניתנת להתאמה ואסתטית במיוחד. ריצוף אפוקסי הוא הבחירה הפופולרית ביותר שכן הוא מחזיק מעמד הכי הרבה זמן ועמיד בפני רמות קשות של בלאי. יוסי פלור בע"מ מתמחים בציפוי אפוקסי מזה 55 שנה, ומספקים שירותים הן למגזר התעשייתי והן לפרטי.

    מה הוא ציפוי אפוקסי לרצפה?

    ההבדל המהותי בין ציפוי אפוקסי לבין ציפוי רצפה רגיל הוא ההרכב הכימי שלהם. בדומה לדבק אפוקסי, ריצוף אפוקסי עשוי ממערכת אפוקסי דו-חלקית, הכוללת שרף פולימרי וחומר מקשה. הרצפה, החומר האפוקסי והמקשה יוצרים קשר כימי כאשר מערבבים אותם בצורה נכונה בגלל התגובה בין שתי התרכובות. התהליך הכימי מייצר פלסטיק קשיח שהוא עמיד לאורך זמן, אטום מפני בלאי ובעל תכונות מצוינות של הדבקה לרצפת הבסיס.

    כל האמת על ריצוף אפוקסי

    באופן הבסיסי ביותר, ציפוי אפוקסי הוא משטח שמצופה בשכבות רבות של אפוקסי אות ומורחים על הרצפה עד לעובי של שני מילימטרים ומעלה. ההבדל בין רצפת אפוקסי לציפוי רצפת אפוקסי הוא לרוב מבוסס על עובי החומר. באופן ספציפי, רצפות אפוקסי מוגדרות כבעלות ציפוי אפוקסי בעובי שני מילימטרים או יותר. ציפוי רצפות אפוקסי לרוב מוגדר כרצפות אפוקסי שהן דקות יותר משני מילימטרים. אפשרויות שונות לריצוף אפוקסי והשימושים שלהן:

    אם יש לך רצפת בטון ישנה, סדוקה או פגומה, אתם יכולים להשתמש באפוקסי כדי לכסות אותה ולגרום לה להיראות ולהרגיש שוב כמו חדשה. מלבד המראה המבריק והחלק, רצפות אפוקסי זמינות במגוון רחב של צבעים, מה שהופך אותן למתאימות לשימוש במבני מגורים, מסחר ותעשייה.

    רצפות ציפוי אפוקסי הן אידיאליות עבור חללים רבים, כולל מטבחים, מחסנים, אולמות תצוגה, מוסכים מסחריים ומתחמי ספורט. כאשר אתם צריכים רצפה שהיא גם בטיחותית מפני נפילות וגם עמידה כימית, ניתן להשתמש בציפוי רצפה אפוקסי נגד החלקה, מה שיכול לשמש אולמות תצוגה או כל מתחם אחר בו יש תחלופה גדולה של אנשים. אם אתם רוצים לחדש את הרצפה שלכם ותוך כדי להוסיף לה גם הגנה מפני החלקה, יוסי פלור בע"מ ישמחו לעמוד לשירותכם!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים
      052-8612141 WhatsApp