office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    איך לבצע ציפוי רצפה כמו שצריך

    ציפוי רצפה נועד לספק לה שכבה דקה ועמידה. ניתן למצוא מספר סוגי ציפויים המיועדים למצבים וצרכים שונים. ניתן לקבלם שקופים או צבעוניים. הם מיועדים לרצפות במבנים פרטיים, מסחריים, תעשייתיים, מוסדיים ואחרים. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    ציפוי רצפה – לצרכים מגוונים

    ציפוי רצפה מספק עמידות ומראה נאה. ניתן למצוא מבחר סוגים ובין היתר ציפוי אפוקסי הנפוץ, ציפוי יוקריט עמיד במיוחד לרצפות בתעשיות כבדות, ציפוי פוליאורטן או ציפוי פוליאורטן צמנט ועוד.  להלן מספר סוגים עם תכונות בולטות. (קיימות גם נוספות).

    ציפוי האפוקסי –  נפוץ בגלל תכונותיו הרבות. עמיד ללחצים ומשקלים כבדים, לשמנים, גריז, דלקים וחומרים כימיים אגרסיביים אחרים. ניתן לשנע עליו כלי רכב כבדים דוגמת מכוניות, מלגזות, מנופי הרמה ועוד. מגיע כמשטח חלק המקל על הנסיעה עליו. קל לתחזקו ולנקותו ועוד. ניתן לכתוב ולסמן עליו לטובת הוראות בטיחות נסיעה ועוד.

    ציפוי יוקריט – עמיד אף יותר מהאפוקסי. זאת, בגלל תוספות מסוימות ההופכות אותו למחוספס מעט ועמיד לטמפרטורות קיצוניות, לאש, לחומרים אגרסיביים במיוחד וכדומה. הוא מונע החלקה בזכות חספוסו.

    פוליאורטן לרצפות – מורכב ממספר חומרים כימיים המתלכדים בריאקציה בכימית. עמיד מאוד ללחצים, ניתן לשנע עליו רכבים כבדים. בזכות תכונותיו נדרש במפעלים, במחסני שירות, במרכזים לוגיסטיים ועוד.

    פוליאורטן צמנט – מורכב ממספר חומרים והתרכובת יוצרת חומר קשוח העמיד לרטיבות. הוא אינו בקטריאלי ולכן מועדף במפעלי מזון ומשקאות. הוא עמיד מאוד ללחצים ומשקלים כבדים.

    יישום

    יש צורך בהתמחות בעת היישום של כל אחד מציפויים אלו. בכל המקרים ניתן ליישם על משטחים חדשים או ישנים. בכולם יש צורך להכין את המקום כולל ניקויו המיטבי. עם ביצוע מושלם ייווצרו משטחים מצופים איכותיים.

    שירות מחברה בעלת ידע

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לסיטואציות שונות כולל מורכבות, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר ועשיר המגיעים מהכרת התחום לעומק, מקבלת מידע רצוף על חידושים והפנמתם לטובת הלקוח ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים