office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    איך מבצעים יציקת אפוקסי כמו שצריך ?

    יציקת אפוקסי נעשית לרצפות מסוגים שונים. כך לבטון אבל גם לאחרות כמו אבן, קרמיקה, עץ וכדומה. הוא מתאים לחדשות אבל גם לישנות הזקוקות לחידוש וריענון. הציפוי אינו נחשב ליקר לעומת התקנות ריצוף וחיפויים אחרים, ולכן הינו מבוקש רבות. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    יציקת אפוקסי – על ידי  מומחים לנושא

    יציקת אפוקסי חייבת להיעשות בשיטות נכונות על מנת לקבל משטח ישר, מפולס ונאה לעין. מדובר על חומר עם שני רכיבים המתלכדים ביניהם בריאקציה כימית. הוא מגיע  בשתי אריזות נפרדות שיש לפתוח אותם לפני השימוש. התלכיד יוצר חומר עמיד וחזק בעל תכונות מיוחדות. הוא עמיד למשקלים כבדים וללחצים ניכרים, ולכן, יכולים לנוע עליו מכוניות, מלגזות, מנופי הרמה ועוד. הוא עמיד גם לחומרים כימיים דוגמת שמן, גריז, דלק  ולאגרסיביים אחרים. יוצקים אותו על רצפות בחניונים, באולמות ייצור, במחסנים ומרכזים לוגיסטיים ועוד. הוא מגיע בצבעים מגוונים המוסיפים צבע ועניין לכל חלל. ניתן לעצב עימו צורות דקורטיביות ולייצור אווירה נעימה בכל אולם שבו שוהים ועובדים אנשים. נוצר משטח אחיד ללא תפרים שקל לטפל בו ולנקותו. כך, גם עם מיכון חשמלי הכולל מברשות המסתובבות במהירות רבה. הוא אינו מתבלה בקלות ומחזיק מעמד זמן רב.

    יישום

    היישום נעשה בתהליך הכולל מספר שלבים. ראשית, יש לנקות היטב את המשטח. במקרה של משטח ישן אזי יש להקדיש לכך מאמץ גדול יותר. יציקת החומר נעשית תוך שימוש באמצעים מיוחדים. על משטחים ישנים יהיה צורך בכמות חומר רבה יותר בגלל שהם מלאים בסדקים. החומר אמור, תחילה, לחדור לחריצים אלו ואז להתמצק עד כדי הגעה לפילוס מיטבי. לרוב, די בעובי של מספר מילימטרים.

    חברה בעלת תשתית מעולה

    חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני לכל מצב, עבודה עם גימור מושלם, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לתת שירות ללקוחות נוספים.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים