office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    איך עובד אפוקסי אנטי סטטי ?

    אפוקסי אנטי סטטי הינו ציפוי לרצפות באולמות בהם יש סכנה להיווצרות חשמל אנטי סטטי. פריקה לא מבוקרת שלו עלולה לסכן אנשים, ציוד אלקטרוני וכדומה. במקומות אלו יש לייצר ציפוי  המבטל סכנה זאת. עושים זאת עם שילוב של חומרים מיוחדים או אלמנטים נוספים. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    אפוקסי אנטי סטטי – הכרחי ויעיל

    אפוקסי אנטי סטטי מבצע פריקה מבוקרת של החשמל הנוצר באולמות ייצור, תחזוקה ותיקון מוצרים חשמליים ואחרים. ניתן ליישם את הרצפה במספר אופנים. אחד הוא שילוב של פסי נחושת המוליכים אל הארקה המבטלת אותה. ניתן לשלב את הפסים בעת היציקה או להניחם קודם ולצקת מעליהם את הציפוי. שיטה אחרת היא שימוש בחומרים אפוקסיים בהם גם משולבים חומרים אנטי סטטיים. השימוש מתאים למשטחי בטון, כאלו המחופים באריחי קרמיקה ועוד. בנוסף, לסביבה לחה או יבשה. בעקרון, רצפה אפוקסית תהיה עמידה מאוד ללחצים רבים ולמשקלים כבדים, וכן, לחומרים כימיים כמו דלקים, שמנים, גריז ואגרסיביים אחרים. המשטח הנוצר הינו חלק מה שמאפשר נסיעה שקטה עליו. משתמשים בציפוי זה באולמות ייצור בחניונים, במחסנים ומרכזים לוגיסטיים ועוד. ניתן לכתוב ולסמן עליו ולקבלו במגוון צבעים כך, שהדבר אך מוסיף לאטרקטיביות שלו.

    יישום

    היישום חייב להיעשות על ידי מומחים כדי לקבל תוצאה טובה. יש לנקות תחילה את המשטח. במשטחים ישנים יש להקפיד על הכנה קפדנית. לאחר מכן, יש למרוח או החומר ו/או להתקין את פסי הנחושת הנדרשים. הצורך הוא בביצוע חלק כולל חיבור להארקה מתאימה. המשטח הנוצר הינו חלק, מפולס וישר.

    שירות מקיף

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וביצוע מושלם. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מעיסוק אינטנסיבי בתחום, מקבלת חומר ומידע על חידושים קיימים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות מגוונים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת בחברתם לכל לקוח – חדש או ותיק החוזר אליהם.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים