office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    רצפות אפוקסי למפעלי מזון

    תעשיית המזון אשר עומדת תחת פיקוח ובקרה באופן תמידי זקוקה לפתרונות פונקציונליים במיוחד, כאשר הדבר אינו שונה גם כאשר מדובר בריצוף. כאן רצפת אפוקסי למפעלי מזון נכנסות לתמונה, תוך שהן מציעות יתרונות מרובים.

    מה היתרונות ברצפות אפוקסי למפעלי מזון?

    • ניקיון ותחזוקה – על מפעלי מזון צריכים לעמוד בסטנדרטים גבוהים של ניקיון ובאמצעות רצפת אפוקסי,ניתן לנקות את שטח הייצור בקלות וביעילות. המשטח החלק מאפשר מראה אסתטי אך לא רק, מוצרי המזון אינם נכנסים לתוך החריצים האופייניים עם הריצוף הסטנדרטי כך שהניקיון פשוט, נוח וקל.
    • עמידות גבוהה – מפעלים בכלל ומפעלי מזון בפרט דורשים שימוש במכונות ייצור מסיביות וכבדות. ציפוי אפוקסי מאפשר עמידות גבוהה יותר של הרצפה תוך שמונע את שחיקתה למשך שנים רבות.
    • בטיחות מקסימלית – לציפוי אפוקסי ישנן תכונות רבות, כאשר אחת העיקריות ביניהן באה לכדי ביטוי בעובדה שרצפות אפוקסי למפעלי מזון הופכות את מרחב העבודה לבטוח וידידותי יותר. אם במניעת סכנת החלקה, אם בעמידות בפני חום ואש ואם בעובדה שהרצפה מחזירה אור, כך ששטח העבודה מואר הרבה יותר.
    • יישום פשוט ונוח – יתרון נוסף לציפוי רצפה באפוקסי טמון בכך שמדובר בתהליך פשוט ונוח אשר אינו דורש את השבתת המפעל. יתרה מכך הוא אינו דורש זמן רב ולכן נחשב לאידיאלי עבור מפעלי מזון בכל סדר גודל.

    יוסי פלור בע"מ – המומחים ברצפות אפוקסי

    כבר מעל 50 שנה שאנו ביוסי פלור בע"מ מספקים מענה למפעלי מזון תוך שלא מתפשרים על איכות, מקצועיות וטיב השירות שאנו מספקים. לפרטים נוספים אודות רצפות אפוקסי למפעלי מזון, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כבר עכשיו ואנו נשמח לספק לכם מענה התואם את הצרכים שלכם.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים