office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    רצפות אפוקסי למפעלי תרופות

    על פי חוק, על מפעלי ייצור תרופות לעמוד בתקנים מחמירים ביותר ולו רק כדי להציג תנאי ייצור נאותים.

    כאשר היגיינה היא מילת המפתח ועל מנת שיוכלו לעמוד בכל התקנים הנדרשים בהצלחה, יש להבטיח כי הניקיון של החלל יהיה יעיל ונוח והתחזוקה פשוטה. רצפת אפוקסי למפעלי תרופות פותחו במיוחד כדי לעמוד בקריטריונים הנוקשים ובתקנים המחמירים והן מסקות למפעלי התרופות את כל הפתרונות הנדרשים.

    מהם הדרישות ממפעלי מזון?

    על מפעלי מזון לעמוד בקריטריונים רבים החל מרצפה אטומה, דרך עמידות בפני החלקה ובפני חומרים כמו כימיקלים או שומנים ועד לציפוי אותו ניתן לנקות באמצעות קיטור. ציפוי אפוקסי לרצפה נותן מענה לכל הדרישות הנ"ל ואף יותר מכך, איטום אפוקסי יכול להגן על הרצפה ולמנוע את היווצרותן של בקטריות, זיהומים ועוד. ציפוי אפוקסי מספק למעשה הגנה אנטי בקטריאלית טובה משל ריצופים אחרים – ומאפשר ניקיון פשוט ונוח ותחזוקה קלה ומיטבית של החלל.

    אנו ביוסי פלור בע"מ מתמחים ברצפות אפוקסי למפעלי תרופות

    כדי לספק עבורכם שלל פתרונות לשביעות רצונכם, אנו פועלים בהתאם לתקנים של משרד הבריאות הישראלי, וכן בכפוף לתקני הבריאות האירופאים והאמריקאי.

    הכל תוך הקפדה על בקרת איכות ועל היצמדות בלתי מתפשרת לצרכים של כל מפעל ומפעל.

    לחברה ניסיון של מעל 50 שנים ברצפות אפוקסי על כלל שימושיהן, במהלכן הייתה שותפה בפרויקטים רבים במפעלי תרופות ברחבי הארץ וסיפקה מענה

    מותאם לדרגות מורכבות שונות. צוות החברה, אשר מוכשר לתפקיד ומגלה מיומנות רבה, פועל בדייקנות מקסימלית ובכך מאפשר למפעלים ליהנות מתוצאות מיטביות לאורך זמן.

    רצפות אפוקסי למפעלי תרופות אינן פונקציונליות בלבד – אלא שלהן גם מראה מעוצב ויוקרתי. לפרטים נוספים או לקבלת הצעת מחיר, צרו עמנו קשר כבר עכשיו וזכו לפתרון אטרקטיבי ואיכותי.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים