office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    הכל אודות יוקריט

    יוקריט הינו חומר מיוחד שנועד לחיפוי רצפות הנמצאות בשימוש בתעשיות כבדות ובמקומות אחרים. החומר עמיד לאש, ללחצים גבוהים במיוחד ולמשקלים כבדים, כמו גם, לטמפרטורות קיצוניות. משתמשים בו באולמות ייצור שנועדו ליציקות מתכות בחום גבוה, למחסני קירור בטמפרטורות נמוכות ועוד. הוא מספק שפע של יתרונות נוספים לכל לקוח המבקש אותו. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    יוקריט – תלכיד של חומרים שונים

    יוקריט מורכב משילוב של פוליארטן צמנט וחומרים נוספים ההופכים לחומר בעל יתרונות חשובים. אחד מהם הוא החספוס הנוצר על השכבה למניעת החלקה. לכן, הוא מועדף במקומות עם כלי רכב ומיכון העלולים לפלוט שמנים, דלקים וכדומה. בנוסף הוא אנטי בקטריאלי מה שהופך אותו לאידיאלי בסביבת ייצור מזון ומשקאות. הוא עמיד לטמפרטורות קיצונית של למעלה מ150 מעלות צלסיוס ולנמוכות מאוד של מינוס 42 מעלות צלסיוס בקירוב. הוא מגיע במבחר גוונים צבעוניים מה שיכול להוסיף עניין ורושם לכל אולם בו הוא מיושם. האלטרנטיבה הזאת מאשפרת גמישות רבה לכל בעל מפעל או בית מלאכה בעת קבלת ההחלטות. בנוסף, החומר הינו זול יחסית,  ויכול להגיע במקום חיפויים יקרים בהרבה כמו: לבני חומצה, קרמיקות יקרות ועוד.

    יישום מוקפד

    יש צורך לשכור שירותי מומחים לנושא היודעים ליישם את החומר היטב. הוא מגיע עם אגרגט מובנה שנועד ליצירת החספוס הנדרש בדרגה הנכונה, ובנקודה זאת הניסיון אך עוזר. יש צורך להכין את המשטח היטב כולל ניקויו ולמרוח את החומר באמצעות מכשור מיוחד המיועד לכך. ניתן ליישם על בטון חדש כבר לאחר שבוע ימים ולקצר את הזמן לתפעול אולם הייצור. ניתן למרוח אותו גם על משטחים ישנים הזקוקים להתחדשות וריענון. השכבה המקובלת הינה של  2 מ"מ אבל ניתן לייצור עבה יותר בהתאם לצרכי הלקוח.

    חברת בעלת מוניטין

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מחירים נוחים, ביצוע עם גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר וישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים