office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    הכל אודות חומר המיקרוטופינג

    חומר זה מיועד לציפוי קירות וניתן לבצע אותו בנסיבות שונות. הוא יכול לשמש חלופה נהדרת לחיפוי באמצעות בריקים או אבן וכדומה. הביצוע אינו מורכב מדי אבל יש צורך להתמחות בו. מדובר על שכבה בעלת מספר מילימטרים אשר תעניק חיות ועניין לחלל בו היא מותקנת. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    תרכובת דקה

    מיקרוטופינג הינו חומר העשוי מתערובת של צמנט חזק המיוצר על בסיס מים. תהליך הייצור נעשה בשיטות חדשניות ובמהלכו מוסיפים פולימרים שונים אשר מספקים לו את התכונות הייחודיות. התוצאה הינה בטון חלק אשר ניתן לעצב באמצעותו דוגמאות דקורטיביות אשר יעשירו את המראה של הסלון הייצוגי בבית או של כל חדר אחר. ניתן ליישם אותו בבית פרטי, במשרד, באולמות ייצור, במוסדות תרבות ועוד. קל מאוד להשתמש בו ולעבד אותו. ניתן ליישם אותו על משטחים מגוונים כמו: אריחי קרמיקה, אבן טבעית, גרניט פורצלן, פי וי סי, משטחי למינציה משטחי דק ועוד. זאת הסיבה שרבים משתמשים בו לכיסוי משטחים ישנים שהתבלו מתוך כוונה לשנות את המראה שלהם מהקצה אל הקצה. היתרון האדיר הוא שאין צורך לשבור ולפרק אריחים – מה שמוזיל מאוד את העבודה.

    יתרונות נוספים ויישום

    הציפוי הנ"ל עמיד למים ולחומרים כימיים רבים. הוא קל לניקוי ולתחזוקה. בגלל תכונותיו אלו הוא מיועד גם לאזורים חיצוניים. היישום בפועל עשוי להימשך מספר שעות ותלוי בכמות השטח שישי לצפות. יש לוודא שהמשטח הינו בעל תשתית חזקה על מנת שייקלט היטב. יש לנקותו מכל לכלוך ואבק ולאחר מכן מורחים את החומר באמצעות מכשור מיוחד. לאחר זמן מה החומר נצמד ונדבק  היטב למשטח הקיים.

    חברה בעלת מסורת

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. היא בעלת מסורת ארוכה וספקה שירותים איכותיים ללקוחות מגוונים לאורך השנים. שירותיה כוללים ייעוץ פרטני לגבי כל סיטואציה עמידה בלוח זמנים, גימור מושלם, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר והם בנו תשתית מקצועית מעולה אותה הם מנצלים למתן שירות איכותי לכל לקוח.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים