office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    הכל אודות פוליאורטן לרצפות

    פוליאורטן לרצפות הינו חומר ציפוי המיועד לשימוש במצבים שונים. הוא מבוקש, לרוב, לציפוי רצפת בטון או רצפה אפוקסית. בשני המקרים הללו, ובאחרים נוספים, הוא מעניק שכבת הגנה נוספת לצד מראה מבריק ונאה. מתאים למשטחים פנימיים ו/או חיצוניים. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    פוליאורטן לרצפות – עמיד ומסיבי

    פוליאורטן לרצפות הינו בעל תכונות מיוחדות. הוא מגיע בשני רכיבים נפרדים ובעת ערבובם נוצרת ריאקציה כימית היוצרת את המוצר הסופי בו משתמשים. בגלל צפיפות החומר שבו הוא קשיח וניתן לשנע עליו מכוניות, מנופים, מלגזות וכלי רכב אחרים. משקלם ומשקל הסחורה הכבדה אותה  הם מובילים אינם מסוגלים לפגוע בעמידות הציפוי או לסדוק אותו. המשטח הנוצר הינו חלק וללא תפרים וקל לנסוע עליו. הוא עמיד בפני חומרים מורכבים כולל כימיים, שמנים ואחרים, וכן,  עמיד בפני קרני השמש. מגיע בגימור מבריק הנאה לעין ומשום כך מוצאים אותו רבות במחסנים, חניונים, מוסכים ומקומות אחרים בעלי פעילות רבה. קל לנקותו באמצעים ידניים או באמצעות מכשור חשמלי בעל מברשות קרצוף שאינן פוגעות בו או שוחקות אותו.

    יישום מקצועי

    יש לנקות היטב את המשטח הקיים. במידה ומדובר על משטח בטון או אפוקסי ישנים כדאי ללטש אותם קודם ואז לנקותם היטב. בעת השימוש יש לערבב את שני מרכיבי החומר באמצעות כלים מכאניים או חשמליים מתאימים עד לקבלת חומר הומוגני. את היישום מבצעים בתנאים סביבתיים נוחים ובטמפרטורות  רגילות. אין לבצע את העבודה תחת גשם או בעת שמתחוללות סופות חול. עבודה זהירה ומעולה תיצור משטח נעים למגע ונאה ביותר.

    שירות מקיף כולל ייעוץ

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס איש. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל מצב ובעיה ספציפית, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים. גימור מושלם ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק אינטנסיבי בתחום כולל התעדכנות בפיתוחים החדשים הקיימים, וכן ממתן שירותים איכותיים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח – ואין זה משנה אם הוא חדש או חוזר.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים