office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    הכל אודות ציפוי אפוקסי שקוף

    ציפוי אפוקסי שקוף מספק לרצפות שונות שכבה דקה אך חזקה. הוא מתאים מאוד לרצפות בטון שזה עתה נבנו אך גם לרצפות ישנות. ניתן למרוח אותו גם על ריצופי, אבן, קרמיקה, עץ ואחרים. הוא מורכב ממספר חומרים המתלכדים ביניהם והמקנים לו את תכונותיו.  מציע שלל יתרונות חשובים ומתאים למבני תעשייה, חניונים במבני מסחר ואחסון ועוד. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    ציפוי אפוקסי שקוף – עמיד למשקל ולחצים

    ציפוי אפוקסי שקוף עמיד למשקל ולחצים וניתן לשנע עליו מכוניות, מלגזות, מנופי הרמה וציוד כבד אחר. בגלל צפיפות החומר הוא אינו נסדק. יותר מכך: הוא עמיד בפני דלקים, שמנים, גריז וחומרים אגרסיביים יותר, ולכן, האטרקטיביות של השימוש בו אך עולה. הוא מגיע ללא תפרים מה שמקל על התנועה עליו. קל לנקותו וניתן לעשות זאת גם עם מכונות חשמליות בעלות מברשות המסתובבות במהירות רבה. הוא אינו מתבלה בקלות ומחזיק מעמד לאורך שנים. החומר השקוף מועדף במקרים בהם קיימת רצפה צבעונית ובנסיבות אחרות. יחד עם זאת, ניתן לכתוב עליו, לסמן קווי תנועה ושבילים ועוד. ניתן לנצל זאת להוראות בטיחות, להסדרת כיווני תנועה של כלי רכב והולכי רגל והדבר מסייע מאוד גם להתמצאות. סימון בצבעים שונים יבדל קומות חניה, אולמות ביקור וייצור וכיוצא בזה.

    יישום על משטח

    יישום על כל משטח חייב להיעשות על ידי מומחים לנושא. הם יודעים איך לנקותו ובאלו אמצעים. משטחים ישנים יש להשקיע מאמץ ניקוי רב יותר. לאחר מכן, מורחים את החומר ומטפלים בו עם כלים מיוחדים. במשטחים ישנים – כמות החומר הנדרשת רבה יותר בגלל שהוא חודר קודם כל לחריצים הקיימים. בסוף התהליך נוצר משטח חלק ונאה לעין.

    חברה בעלת מוניטין

    חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל שאלה וסיטואציה, ביצוע עם גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתעמקות בתחום, התעדכנות בחידושים בו, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים ועוד.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים