office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    הכל אודות ציפוי אפוקסי

    ציפוי אפוקסי נועד לרצפות מסוגים שונים. הוא יוצר שכבה חזקה, מסיבית ועמידה ובנוסף, הינו בעל יתרונות רבים. הוא אוטם חריצים וסדקים ונצמד היטב לחומר עליו הוא מיושם. ניתן לקבלו במגוון צבעים היוצרים משטח נאה ונעים לעין. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    ציפוי אפוקסי – לאתרים מגוונים

    ציפוי אפוקסי מתאים לרצפות חדשות שזה עתה נוצקו אבל גם לישנות ובלויות אשר רוצים לחדש אותן. הוא מורכב ממספר חומרים המתלכדים ביניהם ויוצרים חומר צפוף שאינו חדיר לשומנים, לחומרים כימיים וכדומה. בנוסף, הוא עמיד למלח, למים, לטמפרטורות קיצוניות ועוד. משום כל אלו ועוד, הוא מתאים מאוד למבנים תעשייתיים בהם מתנהל ייצור מורכב, למחסנים, למוסכים, לבתי מלאכה מגוונים, למרכזים לוגיסטיים כולל אלו המחזיקים מוצרים בהקפאה, לחניונים עליהם נעים רכבים מסוגים שונים וכדומה. ניתן לסמן עליו חיצים, קווים ואף לכתוב עליו, והעובדה הזאת מנוצלת בחניונים לתיחום חניות. באולמות ייצור – ליצירת מסלולי נסיעת מלגזות ותיחום אזור להולכי רגל ועוד. המשטח הנוצר הינו אחיד וללא תפרים מה שמאפשר נסיעה חלקה עליו ואף ניקוי יעיל כולל באמצעות מיכון חשמלי בהם קיימות מברשות הנעות בסיבובים מהירים.

    יישום

    יישום ציפוי אפוקסי חייב להיעשות  על ידי מומחים. הם יודעים איך לטפל בחומר ולמרוח אותו. תחילה יש לנקות את המשטח. במשטח ישן יש להשקיע מאמץ רב יותר ולהכינו על מנת שהתוצאה תהיה חלקה ומפולסת היטב. במשטחים אלו יידרש חומר רב יותר אשר נכנס קודם לסדקים וחריצים וממלא אותם. לאחר ייבושו ניתן לסמן עליו סימונים לבטיחות, להנחיות, להוראות וכיוצא בזה. בחניונים למשל ניתן לבחור במספר גוונים כדי לסמן ולבדל אזורים ועוד.

    שירות מעולה

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ כללי ו/או ספציפי לכל לקוח, מחירים נוחים, ביצוע עם גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב  וניסיון עשיר המגיעים בין היתר מלימוד הנושא לעומק, מקבלת מידע על חידושים בתחום וכדומה. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים