office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    הכל על אפוקסי לרצפה

    אפוקסי לרצפה מיושם באתרים שונים. ברובם קיימת תנועת כלי רכב מסוגים שונים. כך במוסכים, בחניונים, במרכזים לוגיסטיים, במחסנים, באולמות ייצור ועוד. החומר הנ"ל הינו בעל צפיפות גבוהה, ולכן, עמיד מאוד ללחצים ומשקלים כבדים. יש לו שלל יתרונות נוספים המצדיקים את ההשקעה בו. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    אפוקסי לרצפה – עמיד וקל לניקוי

    אפוקסי לרצפה עמיד בפני חומרים שונים בעלי פוטנציאל נזק. כך גריז, סימני דלק, שמנים שונים ועוד. בגלל צפיפותו אין בו חריצים וסדקים, ולכן חומרים אלו נשארים עליו ולא נספגים בו. השכבה הנוצרת הינה ללא תפרים, ומשום כך, גם קל לנקותה כולל במכשור חשמלי. הציפוי מאפשר נסיעה קלה עליו כולל רכבים כבדים כמו: מלגזות, מנופי הרמה ושינוע, משאיות ועוד. ניתן להשיגו בצבעים שונים ובגימור מבריק או מט. גימור מבריק משיגים עם שימוש באפוקסי דו רכיבי. ניתן לסמן עליו חיצים, לכתוב כיתוב מגוון ועוד. הסימון יעיל בחניונים באולמות ייצור ובמקומות אחרים לצורך התווית שבילי נסיעה, פניות וסיבובים והוראות אחרות. במקומות רבים משתמשים בשני צבעים לצורך מראה נאה ביותר, אבל גם לטובת סימון ובידול אזורי חניה וכדומה.

    ניקוי ומריחה

    ניתן ליישם אותו על משטחי בטון ומשטחים אחרים. יש צורך לנקות היטב מכל לכלוך ואבק ולאחר מכן למרוח את החומר. בעת התקשותו הוא הופך למפולס וחלק. במשטחים ישנים יש להקפיד היטב על ניקוי, באלו גם נדרש, לרוב, חומר רב יותר בגלל החריצים והסדקים הקיימים. החומר העודף נכנס לתוכם ומאפשר למשטח להפוך לחלק. ניתן להניח שתי שכבות ובמקרה הזה, יש להמתין עד שהשכבה הראשונה מתייבשת כליל.

    ייעוץ וגימור  מושלם

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני לכל לקוח מתלבט, יישום עם גימור מושלם, מחירים נוחים, ליווי צמוד עד לסיום העבודה בפועל ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת הנושא ועיסוק בו לאורך שנים. הם ספקו שירותים מוצלחים ללקוחות רבים בעבר. הם ישמחו לשרת לקוחות חדשים בכל עת.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים