office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    המדריך המלא על אפוקסי

    אפוקסי הינו חומר ומוצר טכנולוגי המיועד בין היתר לחיפוי רצפות. הוא עשוי משני חומרים המתלכדים ביניהם באמצעות ריאקציה כימית. התוצאה היא חומר בעל צפיפות גבוהה המאפשר לו עמידות בלחצים ומשקלים כבדים. ניתן לצבוע אותו לסמן עליו סימונים לטובת מראה נאה והתוויות/הוראות שונות. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    אפוקסי – יישום על ידי מומחים

    אפוקסי יש ליישם במקום הנבחר על ידי חברה המתמחה בנושא. זאת כדי לקבל ציפוי מסיבי, חזק ונאה למראה. כך הוא יספק את היתרונות החשובים שלו כמו: עמידות לחומרים דוגמת שמן, גריז, כתמי דלק ועוד. ניתן לקבלו בצבעים שונים כולל בגימור חצי מבריק או מבריק. לצורך קבלת גימור מבריק משתמשים באפוקסי דו רכיבי. את המשטח המצופה ניתן לנקותו בקלות יחסית. מדובר על משטח אחיד ללא תפרים שקל לנסוע עליו. הוא יכול להיות מנוצל לחניונים תת קרקעיים, למוסכים, לאולמות ייצור, לחדרי קירור, למחסנים, למרכזים לוגיסטיים ועוד. בכל המקומות הללו, ואחרים נוספים, ניתן גם לסמן קווים, חיצים ושבילים לטובת כלי רכב, מלגזות, מנופי שינוע והרמה ועוד. ניתן לבחור במספר צבעים כדי לסמן אזורי חניה בחניון, לטובת נראות יפה יותר ועוד.

    יישום בפועל

    היישום מתחיל עם הכנת המשטח. יש לנקותו היטב מכל סוג של לכלוך ואבק. לאחר מכן, מורחים את החומר על הבטון או המשטח האחר הוא מתקשה והופך למפולס וחלק. במשטחים חדשים הביצוע קל יותר. במשטחים ישנים יש להקפיד על ניקוי יסודי, ולרוב, גם נדרשת כמות רבה יותר של  חומר בגלל חריצים ונקבוביות קיימים. ניתן גם להניח שתי שכבות ובמקרה זה יש להמתין עד שהשכבה  הראשונה מתייבשת לחלוטין.

    שירות מחברה מקצועית

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל אצלה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל מתלבט, גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת הנושא לעומק ומתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ואת כישוריהם לכל לקוח – חדש או חוזר.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים