office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    חומר אידיאלי להגנה על החנייה

    חומר אפוקסי אידיאלי להגנה על החנייה מאחר והוא עמיד לאורך זמן ועמיד בפני אש, מים ושאר סוגי בלאי.

    הנחת ציפוי אפוקסי לחניונים היא דרך מומלצת לקבל יותר עבור שטח החנייה שלכם. מגוון סוגי אפוקסי בגוונים מושכים זמינים עבורכם. ניתן להתאים את הצבע לעיצוב הכללי של אזורי החנייה או לשלב שבבי קוורץ כדי להפוך מגרשי חניה פשוטים לחניונים תוססים ואטרקטיביים הדומים לאולמות תצוגה של מכוניות יוקרה. יוסי פלור בע"מ, הנמצא בתחום הריצוף האפוקסי מזה 55 שנה, יכול לענות על כל הדרישות שלכם וליצור עבורם ציפוי רצפה ייחודי ואיכותי ביותר.

    מה הן הסיבות להכיל ציפוי אפוקסי לחניונים

    הסיבות הנפוצות לבחירת ציפוי אפוקסי לחניונים הן:

    עמידות-  בנוסף לשיפור הנראות של החניון, ציפוי אפוקסי לחניונים מתקשה לכדי ציפוי עמיד וחלק המגן על רצפות בטון ממגוון רחב של מפגעים, לרבות תנועה ברגל וכלי רכב, פגיעות, כתמי שמן, סימני צמיגים, דליפת בנזין ונוזל בלמים ושחיקה. ריצוף אפוקסי מצוין גם בהסתרת פגמי בטון, כגון סדקים ושברים קטנים. ציפוי אפוקסי, כאשר מיושם על ידי אנשי מקצוע מיומנים על בטון מוצק ומוכן כראוי, יוצרות קשר חזק עם המצע ועומדות במגוון רחב של תנאי מזג אוויר, לרבות החום הלוהט, הלחות המעיקה והממטרים שפוקדים אותנו בחורף.

    רצפות אפוקסי עמידות בפני מים באופן טבעי ובעלות תכונות נוגדות החלקה. בשל שתי איכויותיו הרצויות, הוא מהווה בחירה מצוינת לאזורים המועדים לגשם ולכמויות גבוהות של לחות, כמו חניונים. ציפוי אפוקסי לחניונים הוא פשוט מאוד לניקוי עם הכלים הנכונים או מכונות שטיפה בלחץ. הודות לתכונות האיטום האקטואליות שלו, ריצוף אפוקסי לא רק עוצר את פירוק הבטון אלא גם מונע התפתחות, הפצה ואיסוף של אבק בטון בכל שטח החניה ועל מכוניות.

    איך תחסכו כסף עם ציפוי אפוקסי מתאים?

    רצפות בטון חשופות דורשות בדיקות תכופות יותר, ניקיון יסודי יותר כדי למנוע את המטרד של אבק בטון, ויותר תיקונים ממה שרוב בעלי הבניינים צפו. רצפות אפוקסי, לעומת זאת, אוטמות את רצפת הבטון ומספקות משטח מבריק וחלק וקל לתחזוקה. כמו כן, אתם יכולים לצמצם את חשבון החשמל שלכם ואת מספר הנורות שאתם צריכים להתקין באמצעות ציפוי אפוקסי לחניונים בעל החזרת אור גבוהה, מה שמאפר לפזר את האור על פני משטחים גדולים יותר. אם אתם רוצים שהציפוי רצפה לחניון שלכם ישרת אתכם למשך שנים רבות ללא צורך בתחזוקה יקרה, צרו קשר עם יוסי פלור בע"מ.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים