office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    כך תהפכו את הריצוף לעמיד יותר

    מעוניינים להפוך את רצפת המפעל שלכם לכזו שתהיה מסוגלת לעמוד בלחצים ועומסים באופן מיטבי ולמנוע סדקים? תוכלו להשיג זאת באמצעות צבע אפוקסי. צבע כזה עשויים מחומרים פולימרים בצפיפות מאוד גבוהה, כך שזה תורם לחוזק שלו. כמו כן, עקב כך יהיה גם ניתן לנקות את הרצפה בקלות וזאת מכיוון שאין חריצים שמהווים מקום הצטברות של אבק ולכלוך. היתרונות הללו הופכים את פתרונות האפוקסי לנפוצים בקרב כל סוגי מפעלי התעשייה ובייחוד באלה אשר מופעלים בהם כלים כבדי משקל. כמו כן, עלות ציפוי מהסוג הזה יכולה להיות נמוכה וזאת בייחוד כאשר מבצעים שכבה אחת בלבד.

    לנקות את המפעל בקלות רבה יותר

    יתרון גדול של צבע אפוקסי זה שיתאפשר לכם לעשות שימוש במכונת ניקוי עם מברשות מסתובבות כדי לבצע את הליך הניקוי על בסיס יומי ובאפקטיביות מרבית. כך מכונות כאלה שמבוססות על מברשות יוכלו לנקות את רצפת המפעל שלכם ביעילות מרבית ולהפוך את הסביבה לכזו שיהיה נעים, בטוח ובריא יותר לעבוד בה. כאשר בוחרים בהטמעה של ציפוי מהסוג הזה, קיימות היום חברות אשר צברו ניסיון ומוניטין רב שנים בכל הנוגע לכך, מה שמאפשר להן לבצע את העבודה במהירות רבה, בצורה אחידה לחלוטין ובאופן כזה שיאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שצוינו לעיל. כאשר היתרונות הללו יהפכו את המפעל שלכם לפרודוקטיבי יותר בסופו של יום.

    הטמעת שכבת הציפוי באופן יסודי

    כדי להפוך את המפעל שלכם לכזה שהרצפה בו תהיה עמידה בפני עומסים ומשקלים כבדים לצד כך שתוכלו לבצע הליך ניקוי יומי וליהנות מהיתרונות של צבע אפוקסי, כל שתצטרכו לעשות זה לבחור בחברה אשר עובדיה מתמחים בביצוע עבודות מהסוג הזה. התנהלות כזו תוכלו להביא תועלת יוצאת מגדר הרגיל ולתרום למפעל שלכם בשלל היבטים שונים.

    בסופו של יום המטרה של כל אחד מכם צריכה להיות שיפור סביבת העבודה והתנאים במפעל. אפוקסי זה אחד הפתרונות הטובים והמוכחים ביותר שקיימים היום ובחירה בו תהיה מאוד מושכלת מצד כל אחד מכם שרוצה בטובת העסק שלו. לפיכך נמליץ לכם ללכת על בטוח בהקשר הזה וליצור קשר עם חברת יוסי פלור. הרי חברת Yosi Floor צברה לעצמה מוניטין והתמחות ספציפית בנישה הזו של ציפוי רצפות ואפוקסי. המקצועיות חסרת הפשרות יחד עם היחס המצוין לכל לקוח ללא ספק יהיו משהו שתוכלו להבחין בו כבר מהשנייה הראשונה. אז צרו קשר עוד היום עם שירות הלקוחות!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים