office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    כל המידע שצריך לדעת רצפת אפוקסי

    רצפת אפוקסי מתאימה למבנים שונים כולל תעשייתיים, עסקיים, מוסדיים ועוד. היתרון בה הינו שילוב של עמידות וחוזק לצד מראה נאה וחלק. ניתן לקבלה שקופה או בצבעים שונים. היישום הוא על משטחי בטון ואחרים ישנים או חדשים. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

     רצפת אפוקסי – עם שלל יתרונות

    רצפת אפוקסי מספקת שלל יתרונות. כך, עמידות לעומסים כבדים ולחצים גבוהים, עמידות לטמפרטורות גבוהות או נמוכות קיצוניות, לחומרים כימיים ואחרים כמו דלק, שמן וגריז ואגרסיביים נוספים, לרטיבות ולחות ועוד. המשטח הנוצר חלק ונקי  מתפרים. רכבים שונים יכולים לנסוע עליו בצורה חרישית. ניתן לקבלו בגוונים שונים ולעצב שילובים מעניינים לטובת מראה נאה. ניתן לכתוב עליו ולסמן קווי תיחום לשבילי הליכה או נסיעה, להנחיות והוראות פניה ויציאה ועוד. הדבר תורם לבטיחות ולהתמצאות בחלל הקיים. ניתן לעצב רצפות דקורטיביות עם צורות גיאומטריות ועוד, לטובת יצירת חלל מעניין וצבעוני המוסיף חשק לשהייה בו. החומר עמיד לטווח ארוך בגלל שאינו מתבלה בקלות. ניתן לתחזקו ולנקותו בקלות כולל עם שימוש במיכון חשמלי עם מברשות המסתובבות במהירות. הוא מתאים למוסכים, לחניונים, למחסנים ומרכזים לוגיסטיים, לאולמות ייצור, לחדרי קירור ולמקומות אחרים.

    יישום מהיר

    ניתן ליישם אותו במהירות אבל יש צורך להכיר את השיטות הנכונות לכך. מדובר על שילוב של שני חומרים המתלכדים יחד ליצירת חומר אחיד ובעל תכונות חשובות אלו. יש לנקות את המשטח ולאחר מכן למרוח אותו באמצעים ובדרכים מיוחדות. במשטחים ישנים – נדרשת כמות חומר רבה יותר בגלל החריצים הרבים שאליהם הוא חודר וממלא אותם. התוצאה היא משטח חלק, מפולס ונאה המוסיף רבות לכל חלל בו הוא מיושם.

    שירות מחברה בעלת מסורת

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל מצב, בעיה ושאלה, עבודה עם גימור מושלם, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח נוסף.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים