office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    למי שמחפש שילוב אידיאלי בין פרקטיקה ואסתטיקה

    ציפוי אפוקסי הינו חומר פולימרי בעל תכונות ייחודיות של קשיחות, חוזקה ועמידות ועל כן הוא משמש במגוון ענפי התעשייה, המסחר, ההייטק והבניין. השימוש המרכזי והעיקרי באפוקסי הינו לצביעה וציפוי של משטחי ורצפות בטון. צבעי וציפויי האפוקסי עמידים בפני שחיקה, רטיבות וקרינה של השמש ולכן הם מתאימים לחיפוי של שטחים ציבוריים, אזורים ומקומות הומי אדם וכאלה בהם עוברים כלי רכב הנושאים משאות כבדים. ציפוי אפוקסי נחשב למשתלם במיוחד מבחינת עלויות, שכן ניתן לכסות באמצעותו שטחים גדולים בזמן עבודה קצר באופן יחסי.

    התכונות והשימושים של ציפוי אפוקסי

    ציפוי אפוקסי יוצר שכבת הגנה קשיחה, עמידה ואטומה על גבי כל משטח בו הוא מיושם. נוסף על כך הוא ידידותי לסביבה וזאת משום שהוא עשוי משרף מלאכותי. לאחר הייבוש של הציפוי מתקבל מראה מבריק ונעים לעין המתאים גם לחיפוי של רצפות דקורטיביות ומעוצבות. האפוקסי הינו חומר פופולרי למדי בעולם התעשייה ובענף הבניין שכן הוא מולטי פונקציונלי ומתאים למגוון שימושים. רצפות אפוקסי ניתן למצוא בבתי קפה, מסעדות, חניונים, מפעלי תעשייה, מפעלי מזון, מעבדות, מפעלי תרופות, מתקנים צבאיים, מפעלים כימיים ועוד.

    שילוב אידאלי בין פרקטיקה ואסתטיקה

    צבע אפוקסי, חיפוי וציפוי אפוקסי מונע התחשמלות, החלקה, העברת חום ומונע התפשטות אש במצב חירום. ציפוי האפוקסי הופך את הרצפה לעמידה בפני שחיקה ובכך הוא מונע חדירה של לכלוך וחומרים מזהמים, מה שמקל על פעולת הניקוי והופך את נושא התחזוקה לקל, מהיר ופשוט. משטחי בטון בעלי חיפוי אפוקסי יכולים לשאת משאות כבדים וזאת מבלי שיגרמו להם נזקים, מבלי להתבלות או לצבור לכלוך. נוסף על היתרונות הפונקציונליים המתבטאים בהיותו חומר מבודד, בטיחותי, עמיד, אמין וקל לתחזוקה, רצפת אפוקסי הינה בעלת מראה נעים לעין ומרשים. שכבת הצבע והחיפוי מגיעה במגוון דוגמאות כך שהיא יוצרת חזות מרשימה ומראה אסתטי.

    מומחים בציפויים וחיפויים איכותיים, עמידים ואסתטיים למשטחים ורצפות

    חברת יוסי פלור מתמחה במתן פתרונות ושירותים טכנולוגיים מתקדמים עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים וגופים ציבוריים. צוות המומחים שלנו הינו בעל ניסיון וידע מקצועיים עשירים כך שנוכל לייעץ ולהתאים עבורכם חיפויים, צבעים וציפויים איכותיים ועמידים למשטחים בהתאם לאופי השימוש, הצרכים וההעדפות שלכם.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים