office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מהי מדה מתפלסת ?

    מדה מתפלסת הינה חומר שהיתרון הבולט שלו הוא יצירת שכבה מפולסת לפני הנחת או יציקת חיפויים שונים. יחד עם זאת, ניתן להשתמש בחומר הזה כחיפוי נאה בפני עצמו. היישום יכול להיות במקומות חיצוניים וגם בחללים פנימיים של מבנים מגוונים וההחלטה לשימוש נתונה לבעלי הנכס. החומר מגיע על בסיס גבס או צמנט. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    מדה מתפלסת – יישום בעובי משתנה

    מדה מתפלסת יכולה להיות מיושמת בשכבה דקה של מספר מילימטרים בודדים, ולרוב, כשכבת הכנה לחיפוי אחר כמו, למשל, פרקט. כאמור, בעידן המודרני רבים מעדיפים אותה כחיפוי דקורטיבי. הוא מגיע ללא תפרים ובגוונים שונים, ובהחלט, יכול להוות תחליף לריצוף הנחשב ליקר יותר. מגיע, לחילופין, בשכבה של מספר סנטימטרים ועד ל3 עד 4. שכבה כזאת נדרשת במבנים תעשייתיים ובאזורים חיצוניים כמו: שבילים, חצרות, מחסנים מקלטים וכיוצא בזה.  במקומות אלו יש צורך במשטח מסיבי ומוצק אשר עמיד ללחצים רבים ולמשקלים כבדים. שכבה עבה הינה אסתטית פחות ולכן מתאימה אליהם ולאזורי שירות אחרים. עם זאת, ניתן בנוסף למרוח עליה חומר אפוקסי אשר יוצר שכבה מפולסת חלקה ונאה מאוד.

    יישום בפועל

    היישום עצמו חייב להיעשות על ידי מומחים לנושא. החומר מגיע באבקה ונמהל במים במינון ובריכוז משתנה. יש להכין היטב את המשטח המיועד ולבחור את כמות החומר הנדרשת בהתאם לממדיו ולעובי החיפוי הנדרש. מערבבים את האבקה ולאחר ששופכים את החומר הוא מתפזר לכיוונים שונים. כך נוצר מפלס ישר המהווה הכנה נהדרת לשלב החיפוי הבא. הוא מתאים למשטחים מסוגים שונים. עם זאת, במשטח בטון יש ליישר את החומר לפני הריצוף.

    ייעוץ ושירות מקיף

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי הכולל ייעוץ, פרטני לכל לקוח מתלבט ולסיטואציות שונות בהם הוא אמור לקבל החלטות. הלקוח יקבל עבודה מקצועית עם גימור מושלם. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר. ברשות חברתם תשתית מעולה העושה שימוש בחומרי גלם איכותיים. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים