office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה המשמעות של ציפוי אפוקסי לחניונים ?

    ציפוי אפוקסי לחניונים תורם רבות למראה שלהם ולעמידות הרצפה הקיימת. הוא בעל תכונות חשובות אשר מאפשרות נסיעה חלקה וחרישית. בנוסף, אינו נסדק כאשר כלי רכב כבדים נעים עליו. ניתן לקבלו במגוון צבעים לבחירה. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    ציפוי אפוקסי לחניונים – עמיד וחזק

    ציפוי אפוקסי לחניונים הינו עמיד ומסיבי. מדובר על חומר המורכב ממספר מרכיבים המתלכדים ביניהם בראקציה כימית. הוא נצמד היטב ועמיד ללחצים, למשקלים כבדים, לדרגות חום קיצוניות, ללחות ומים, לחומרים כימיים, לשמנים, לדלקים מסוגים שונים, לגריז ועוד. המשטח הנוצר ממנו הינו חלק וללא תפרים מה שמאפשר תנועה חרישית ללא זעזועים. בגלל כל התכונות הללו הבלאי שלו נמוך והוא אינו נשחק לאורך זמן. אלו רק מוסיפות לאטרקטיביות שלו בחיפוי משטחי בטון בחניונים מקורים. ניתן לקבלו בגוונים שונים, ובעלי חניונים רבים מנצלים זאת לתיחום אזורים ולבדלם. ניתן לסמן עליו, במספרים ואותיות, ובנוסף, לסמן קווים, הוראות נסיעה, חיצי כיוון ועוד. כל אלו תורמים לבטיחות הולכי רגל ונהגים, לסדר, להנחיות כניסה ויציאה וכדומה. הוא חומר קל לניקוי כולל באמצעות מיכון חשמלי בעל מברשות המסתובבות במהירות רבה.

    יישום

    יש צורך ביישום מקצועי על ידי מומחים לנושא. יש לבצע ניקוי למשטח החדש או הישן. במשטח ישן יש להקפיד יותר בגלל לכלוך מצטבר. לאחר מכן, מורחים את החומר באמצעות מכשור מיוחד. במשטחים ישנים תידרש כמות רבה יותר בגלל הצורך שהחומר ימלא סדקים וחריצים קיימים. בסוף התהליך תיווצר שכבה נאה לעין. ניתן לקבלו בצבעים מבריקים או בצבעי מט והדבר הנ"ל נתון לשיקולי הלקוח ובהתאם לטעמו האישי.

    שירות כולל ייעוץ

    חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל סיטואציה, מחירים נוחים, ביצוע עם גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר ומצטבר המגיעים מעיסוק בתחום לאורך שנים, מקבלת מידע על חידושים והפנמתו לטובת הלקוחות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לכל לקוח.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים