office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה המשמעות של קוורץ צבעוני ?

    קוורץ צבעוני מוסיף ייחוד ועניין לרצפה אפוקסית. השילוב שלו בתערובת לא פוגע כלל בעמידות ובמסיביות של הציפוי. מאידך, הוא יוצר חספוס קל שאינו מפריע להליכה עליה או לטיפול ולניקיון שלה. הריצוף הנ"ל יכול להתאים למבנים ציבוריים כמו: מוזיאונים, מרכזי מבקרים, מפעלים ועוד. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    קוורץ צבעוני – מראה עליז ונאה

    קוורץ צבעוני יכול להגיע במגוון גוונים ותת גוונים. ניתן לשלב מספר גוונים מתאימים כדי לייצור מראה המושך עין ותשומת לב. המראה הדקורטיבי משתקף היטב מתוך השרף ומשאיר אפקט קל של חספוס התורם אף הוא משלו. חומר אפוקסי נחשב לעמיד מאוד ללחצים, לעומסים ולמשקלים כבדים. מעבר לכך, החומר עמיד למים, לחומרים כימיים כמו שמנים, דלקים וחומרים אגרסיביים אחרים. לכן מתאים לאולמות ייצור, לחניונים, במחסנים לוגיסטיים ועוד. במרכזי מבקרים של מפעלים, למשל, ניתן לייצור רצפת קוורץ המשתלבת היטב במקום. אולם זה מהווה אולם ייצוגי ומגיעים אליו מבקרים רבים. רצפה צבעונית עשויה להשתלב היטב בקו העיצוב המוביל ומבחר הצבעים הקיימים מספקים גמישות רבה לכל מעצב. איכות החומר וצפיפותו מונעים ספיגת חומרים שונים לתוכו, מה שמונע ממנו בלאי מואץ או שחיקה במראה שלו. לכן, הוא אידיאלי לשימוש ארוך טווח.

    יישום מוקפד

    יישום רצפה זאת מחייבת ידע רב. יש צורך לבחור את כמות גרגרי הקוורץ האמורים להשתלב בחומר האפוקסי. יש לנקות בצורה קפדנית את המשטח הקיים לפני מריחת החומר. יש להכין היטב את התערובת ולשפוך אותה בצורה נכונה כדי לקבל את המשטח המפולס בעל הנראות המושלמת. ניתן ליישם על משטחים חדשים או ישנים. מדובר על שכבה בת מספר מילימטרים.

    שירות מחברה בעלת ניסיון וידע

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל מצב, מחירים נוחים, עבודה עם גימור מושלם ועוד. מנהליה מקפידים להתעדכן בכל המידע והחומרים החדשים וישתמשו  ברלוונטיים ביניהם לעבודותיהם ומשימותיהם המגוונות. הם ספקו שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים וישמחו לשרת גם אחרים נוספים. כך – חדשים או חוזרים.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים