office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה זה אפוקסי?

    אפוקסי הינו חומר ומוצר טכנולוגי מתקדם העשוי משני חומרים המורכבים מחומר בסיסי וחומר מקשה המתלכדים ביניהם בריאקציה כימית. מורחים אותו על בטון וכדומה מה שמקנה לו ציפוי קשיח. התוצאה היא סוג של חיפוי אטרקטיבי עם צפיפות חומר גבוהה שניתן לשנע עליו גם כלים כבדים. הוא עמיד לחומרים דוגמת גריז, שמן, כתמי דלק וסימני צמיגים. ניתן לקבלו את החומר בצבעים שונים ויכול להגיע בגימור חצי מבריק אבל, יחד עם זאת, ניתן למרוח צבע אפוקסי דו רכיבי ולקבל גימור מבריק. לפרטים נוספים, פנו אל יוסי פלור בע"מ.

    אפוקסי – יתרונות רבים לו

    חומר אפוקסי מספק יתרונות רבים נוספים. מעבר להיווצרות משטח עמיד הוא חלק וללא תפרים וניתן לנקותו בקלות. נוח ונעים לדרוך ולהסיע עליו רכבים, מנופים המונעים על ידי עובדים עומדים ו/או רכובים וכלים אחרים. הוא עמיד בפני חומרים כימיים, חום, פגיעה מאש וכדומה. ניתן לסמן עליו ללא קושי שבילי נסיעה למלגזות, קווי חנייה וסימון נדרש אחר. הבלאי הנוצר מכלי השינוע נמוך יותר. הנסיעה עליו מהירה וחרישית יותר. החלל הופך ליפה ואטרקטיבי בזכות צבע אחד או שילוב של מספר צבעים. כך, גוברת תרומתו לאיכות השהייה בחלל הקיים בין אם הוא חניון, בית מלאכה, מחסן ועוד, תרומה ניכרת הינה, כמובן, לפריון העבודה.

    כמו כן, היישום שלו קל, יחסית. תחילה מנקים היטב את המשטח המיועד למריחה. בשלב הבא מורחים אותו על הבטון והוא מתקשה בהדרגה ויוצר משטח מפולס וחלק. ניתן למרוח אותו על בטון חדש או ישן. במשטח ישן יש צורך להקפיד על ניקוי יסודי באמצעות חומרים שונים על מנת להכינו היטב לצביעה. בנוסף, יש צורך לעיתים, להשתמש בכמות חומר רבה, יחסית, כדי שהצבע ייכנס לנקבוביות קיימות על מנת להקנות למשטח מראה אחיד. כאשר מבצעים צביעה רב שכבתית, יש לחכות עד שהקודמת תתייבש לחלוטין.

    ציפוי רצפה אפוקסי מקצועי – יוסי פלור

    רבים המעדיפים חומר זה אינם רוצים שרצפת המבנים שבבעלותם תהיה עשויה מבטון יצוק ללא הנחת חיפוי כזה. כך ברצפות של מוסכים, חנויות אאוטלט, אולמות תעשייה וכדומה. הנחת העבודה במקומות אלו שיש צורך במשטח קשיח אך גם נאה המוסיף לאטרקטיביות שלו. הבעלים יכולים להעמיד או לקלוט מכונות כבדות ובטון יצוק עם דרגת קושי גבוהה רצפה עם חיפוי אפוקסי שקוף יכול לקלוט אותם היטב מבלי להיפגע. לעומתו, חיפויים עדינים יכולים להישבר ולהיסדק, ומשום כך, אינם מתאימים. חומר זה נחשב לזול ביחס לחומרים אחרים ולתמורה שהוא מספק. לקבלת שירות מקצועי בנושא, מוזמנים ליצור קשר עם יוסי פלור בע"מ.

    אפוקסי לרצפה

    אפוקסי לרצפה נחוץ, בין היתר, במקרים בהם רוצים לחפות רצפה קיימת שאיננה נראית במיטבה וזקוקה לציפוי מסיבי וחזק. החומר הינו בעל תכונות המייחדות אותו לשימושים מגוונים. הוא יעיל למילוי סדקים ולאיטום ומתאים לרצפות עליהן נעים כלים כבדים כולל מכוניות ועוד. הוא מגיע בשלל צבעים וניתן לבחור צבע אחד או שילוב צבעים כדי להקנות למקום את המראה המתאים. מעל לכל, החומר עמיד למשך זמן רב. לפרטים נוספים, פנו אל יוסי פלור בע"מ.

    אפוקסי לרצפה – תכונות חשובות

    אפוקסי לרצפה עמיד בפני חומרים כימיים, דלק, שמן, גריז ועוד, כך, שהוא מתאים למוסכים, לאולמות ייצור ועוד. הוא חסין לאש ולטמפרטורות קיצוניות של חום וקור. כמו כן, חומר זה בעל תכונות היצמדות מעולות וניתן להניח אותו על בטון, ועל חומרים אחרים בהם נעשה שימוש בעולם הבנייה. הוא יוצר משטח חלק ונעים ללא תפרים, ומשום כך, קל לתחזקו ולנקותו כולל בשימוש במקרצפות חשמליות כבדות באולמות המשמשים לייצור ועבודה מסיבית. הניקוי בהם נעשה על בסיס יום יומי ואפילו מזדמן יותר. בזכות חומר זה נוצר שטח נקי במקומות עבודה, בחניונים, בחנויות אאוטלט ובאתרים אחרים בהם יש ריבוי מבקרים ועובדים, כאשר הוא שומר על ביטחונם ובטיחותם. החומר הינו זול ביחס לחומרים אחרים מסוגו, ולכן, האטרקטיביות שלו אף עולה.

    ציפוי אפוקסי לרצפה בצורה מקצועית עם יוסי פלור

    היישום חייב להיעשות בדרך הנכונה ביותר על מנת לנצל היטב את תכונות החומר המיוחד הזה. יש צורך לנקות היטב את המשטח, לחספס אותו ולהכינו לקראת המריחה. ניתן להניח אותו על בטון חדש או ישן. במצב השני יש צורך בהכנה יסודית יותר, כמו גם בהוספת חומר רב יותר אשר ימלא נקבוביות קיימות שנוצרו לאורך השנים. בגלל כל זאת ומסיבות נוספות, מומלץ לפנות אל יוסי פלור בע"מ, חברה בעלת מוניטין למתן שירות זה ואחרים בתחום. ברשותה תשתית מתאימה הכוללת ציוד, מיכון וצוותי עבודה מוכשרים. כל אלו והשירות האישי לכל לקוח יסייעו לה לספק שירות מעולה ומקצועי.

    ריצוף אפוקסי

    ריצוף אפוקסי נועד ליצירת חיפוי מסיבי, קשיח ונאה ובעל יתרונות רבים נוספים. מדובר בחומר מבוקש במיוחד באתרי עבודה בהם יש משטחים ישנים אותם רוצים לחדש. היותו וזהו חומר עמיד וחזק – ניתן לשנע עליו כלים ורכבים כבדים ללא פגיעה בו. לפרטים נוספים, פנו אל יוסי פלור בע"מ.

    אופן היישום של חומר זה כולל עבודת הכנה יסודית, בייחוד כאשר מדובר במשטחים ישנים. כמו כן, הניקוי ייעשה בקפידה תוך כדי שימוש בחומרים אגרסיביים יותר. כמות החומר הנשפכת תהיה רבה יותר בגלל הסדקים והחריצים שנוצרו בהם לאורך זמן. החומר האפוקסי חייב קודם לחדור לכל סדק ולמלא אותו ורק אז יתחיל להתמלא ולצפות בשכבה דקה עד כדי פילוס נכון. מעבר לכך, משך העבודה על פרויקט כזה יהיה מעט ארוך יותר מאשר על משטח חדש.

    ריצוף אפוקסי לפתרון מעולה וזול

    ציפוי אפוקסי לרצפה מספק פתרונות מעולים וזולים, יחסית, לחיפוי אחר. הוא מייתר, למשל, עקירת ציפוי ישן ויצירת אחר חדש. הוא מקנה לכל ציפוי ישן מראה נאה ביותר במשטחי עבודה, בחצרות אחוריות, באזורי שירות, בחניונים ובאזורים שהם לא תמיד הכי ייצוגיים. למענה ושירות מקצועי, ניתן ליצור קשר עם יוסי פלור בע"מ. חברה זו תייעץ ותבצע כל עבודה עם גימור מושלם. חברת יוסי פלור בע"מ מתמחה במגוון תחומים כמו גם במדה מתפלסת, מיקרוטופינג ופוליאורטן. למידע נוסף בנושא צרו איתנו קשר עוד היום.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים