office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה זה צבע אפוקסי ?

    צבע אפוקסי מורכב מחומרים שונים המקנים לו את התכונות החשובות. הוא ניתן למריחה על משטחים מחומרים שונים. בעל תכונות שונות וניתן לקבלו בגוונים רבים. בגלל כל אלו הוא נפוץ ומבוקש מאוד. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    צבע אפוקסי – עמיד וחזק

    צבע אפוקסי הינו חזק ועמיד בפני שחיקה וטמפרטורות קיצוניות, חומרים כימיים, מי מלח ועוד. בנוסף גמיש ומבודד מחשמל. לכן, השימוש בו רב בתעשיות שונות ובין היתר: בניין, רכב, ביטחוניות, הרפואה ההייטק ועוד. הוא עמיד במקומות פנימיים בעלי לחות, וכן מתאים, לסביבה חיצונית. ניתן לצבוע עימו מכליות וספינות השטות במים מלוחים, מקררים ומכשירים חשמליים אחרים, משטחי מתכת ועוד. הוא מתאים גם לרצפות בהם נעים כלי רכב כמו: במוסכים, מפעלים, מחסנים, מרכזים לוגיסטיים ועוד. המשטח הנוצר מקבל ציפוי חזק וקשיח ונאה. כלי רכב עמוסים וכבדים אינם מסוגלים לפגוע בו או לסדוק אותו. העמידות שלו לחומרים כימיים, לשמנים ולחומרים חומצתיים אך מוסיפים לצורך בשימוש בו באתרים אלו ובאחרים דומים. ניתן לבחור במספר גוונים לאותו מבנה או חלל כדי לשוות לו מראה רב גוני יותר, כדי לתחום ולבדל אזורים וכיוצא בזה. ניתן לקבל גוון מט או גוון מבריק.

    יישום וצביעה

    מתאים לצביעה גם על משטחי בטון הנמצאים באולמות תעשייתיים רבים ובמבנים אחרים. היישום במקומות אלו חייב להיעשות על ידי מומחים לנושא כי מדובר על חומר מיוחד. יש צורך לנקות היטב את המשטח המיועד משאריות של חומרי בניה ולכלוך אחר. צביעה מקצועית תספק לכל חלל ומקום מראה נאה אשר יתרום מאוד לאווירה בו. במקומות ייצור, במחסנים ובאתרים האלו יש לכך חשיבות רבה.

    שירות מקיף וכולל

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל אצלה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים, גימור מושלם ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרות מעמיקה, מקבלת מידע ועדכונים על חידושים, ממתן שירות ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח נוסף.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים