office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה זה ציפוי אפוקסי לרצפה ?

    ציפוי אפוקסי לרצפה מספק לה שכבה דקה וקשיחה. אפוקסי מורכב ממספר חומרי חומרים המתלכדים ביניהם בריאקציה כימית והם אלו אשר מעניקים לו את תכונותיו. הוא חזק ועמיד בפני חומרים אגרסיביים ולחצים ומשקלים גבוהים ובעל יתרונות חשובים נוספים. הוא מתאים ליישום במבנים ובאתרים שונים בהם קיימת פעילות דינאמית ומגוונת. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    ציפוי אפוקסי לרצפה – במגוון צבעים

    ציפוי אפוקסי לרצפה ניתן לקבל במגוון צבעים בגווני מט או  מבריק. בחניונים תת קרקעיים רבים בו הוא מיושם ניתן לצבוע אזורים  או קומות כדי לבדל אותם אלו מאלו. ניתן גם לסמן ולכתוב עליו חיצי תנועה, קווים לסימוני שבילים והוראות אחרות. כל אלו מקלים מאוד על התמצאות הנהגים והולכי הרגל המגיעים למרכז הקניות או לקניון. המשטח הנוצר הינו ללא תפרים ומקל מאוד על הנסיעה החרישית עליו. הוא עמיד בפני כתמי דלק, שמנים, גריז וחומרים אגרסיביים כגון אלו. הוא קל לתחזוקה ולניקוי, וניתן לנקותו גם באמצעות מכונות חשמליות המצוידות במברשות הנעות במהירות רבה. בגלל צפיפות החומר החומרים אינם חודרים לתוכו ונספגים בו כמו, למשל, ברצפת בטון חשופה. הוא מתאים מאוד לציפוי רצפות בטון ואחרות.   ניתן למצוא אותו בחניונים, באולמות ייצור ועוד.

    תהליך היישום

    מומחים לעבודה זאת יודעים למרוח את הציפוי הנ"ל בצורה מושלמת. ראשית, עליהם להכין את המשטח ולנקותו היטב. במשטחים ישנים יש להשקיע מאמץ רב יותר. לאחר מכן, מורחים את החומר באמצעות מכשור מיוחד. במשטחים ישנים יש צורך בכמות רבה יותר בגלל הסדקים הקיימים. החומר נכנס לכל החריצים וסותם אותם ורק לאחר מכן מתפלס. נוצר משטח נאה לעין.

     ייעוץ ושירות מקיף

    חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לסיטואציות ושאלות שונות כולל מורכבות, מחירים נוחים, ביצוע בגימור מושלם, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר מהתעדכנות בחידושים בשוק, ממתן שירותים איכותיים לאורך השנים ועוד.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים