office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה זה Ucrete mf ?

    Ucrete mf הינו חומר שנועד לציפוי רצפות במפעלי תעשייה כבדה. הוא מתאים גם לאתרים אחרים בהם מתבצעת פעילות המשלבת חומרים מסוכנים וכימיים. מדובר על חומר הנוצר מתערובת של חומרים שונים. היישום בשטח נעשה על ידי מומחים לנושא. חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    Ucrete mf – עמידות גבוהה

    Ucrete mf הינו בעל תכונות חשובות המייחדות אותו לשימושים במצבים רבים. הוא מורכב משילוב של פוליארטן צמנט וחומרים נוספים המעניקים לו יתרונות רבים. השכבה הנוצרת הינה בעלת חספוס מסוים. לכן, הוא מיועד לסביבת עבודה בה זולגים שמנים, דלקים, או גריז במהלך הייצור. החספוס מונע החלקת אנשים ותאונות מיותרות. מעבר לכך, הוא עמיד לטמפרטורות קיצוניות של עד כ 150 מעלות צלסיוס ולנמוכות של מינוס 42 מעלות צלסיוס. לכן הוא נדרש באולמות בהם מתבצעת יציקת מתכות בחום גבוה או מחסני קירור והקפאה. הוא עמיד ללחצים חזקים ולמשקלים כבדים וניתן לנוע עליו עם רכבים, מלגזות, מנופים כבדים וכדומה. מדובר גם על חומר אנטי בקטריאלי העושה אותו למועדף בתעשיית המזון והמשקאות לסוגיהן. ניתן לבחור בצבעים וגוונים שונים המעשירים את מראה החלל בו הוא מיושם. ניתן לשלב בין צבעים ולהוסיף עניין ורושם נוספים. הם יתרמו רבות לחדוות העשייה.

    יישום בפועל

    החומר מגיע עם אגרגט מובנה שנועד ליצירת החספוס הנדרש. יש צורך בניסיון בכדי לבחור את המינון הנכון ליצירת חספוס מתאים. יש צורך לנקות את המשטח ולהכינו מבחינות אחרות, ולאחר מכן, למרוח את החומר באמצעות כלים ומכשירים מיוחדים. הוא מיועד למשטחי בטון חדשים או ישנים ואחרים נוספים. במשטחי בטון חדשים ניתן ליישם כבר לאחר שבוע ימים, ובכך, לקצר את זמן ההמתנה לתפעולו. המקובל הוא לייצר שכבת  2 מ"מ אבל, במקרים מיוחדים, ניתן להוסיף עומק.

    שירות מחברה איכותית

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרות עמוקה בתחום. השירות מקיף וכולל ייעוץ, עמידה בלוח זמנים, ביצוע עם גימור מושלם, מחירים נוחים ועוד. הם ישמחו לשרת לקוחות נוספים.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים