office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    פוליאורטן

    פוליאורטן הינו פולימר המורכב משרשרות של יחידות אורגניות המקושרות ביניהם. ניתן לייצר מגוון אדיר של מוצרים מתרכובות של חומר זה. לכל אחד מהם יש תכונות פיזיקאליות אחרות ונועד למטרות שונות. יש מוצרים לתחום הריצוף, האריזה, הריפוד והמזרונים, לבידוד תרמי, לייצור חלקים בתחומי הריהוט ולאיטום. יתרונות חומרי איטום מבוססי חומר זה הינם בחוזקם, גמישותם, עמידותם בפני כימיקלים ונוחות השימוש בהם, ולכן, ניתן להשתמש בהם לצרכים שונים ובמקומות שחומרים אחרים אינם יעילים. לפרטים נוספים, פנו אל יוסי פלור בע"מ.

    פוליאורטן לשימוש ברצפות אפוקסיות

    קיימת סדרה של מוצרי פוליאורטן שמיוצרת למטרות שונות שהבולטות בהן הוא ציפוי לחלק החיצוני של רצפה אפוקסית ולמטרות איטום במבנים שונים ובאזורים רבים בהם. השימוש הראשון הוא למנוע שחיקת הרצפה החשופה לשמש. מטרות נוספות בתחום זה הם: תיקון ושחזור רצפה אפוקסית, עיצוב רצפות דקורטיביות בשילוב עם חומרים אחרים דוגמת קוורץ וכדומה. כל עבודה כזאת, ובתנאי שנעשית כראוי, מספקת ערך מוסף למראה המקום ותורמת באלמנטים חיוניים נוספים אחרים.

    קיימים שני סוגי חומרי איטום מפוליאורטן: ארומטיים ואליפטיים. האליפטיים עמידים יותר בפני השמש ובפני כימיקלים. חומר זה נחשב לאחד המובילים בעולם האיטום, אם לא למוביל שבהם. הוא בעל תכונות מגוונות, דוגמת ייבוש מהיר, יכולת היצמדות אל מגוון רחב של תשתיות כולל שטחים מרוצפים, קירות חיצוניים בעלי חיפויים שונים וקירות פנימיים, למילוי סדקים בקרקע ובבורות ועוד. יש דו רכיבי לאיטום בריכות מים, תעלות מים מזרקות ועוד. יש חד רכיבי לאיטום קירות אנכיים, קירות מרתפים, חדרים רטובים, משטחי פסיפס ועוד. היתרון האדיר שלו הוא במניעת נזילות לתוך מבנה וחדירות מאזורים שונים בו, ולכן, השימוש הנרחב בו. מבחינים בתת סוגים שמיועדים למשימות ספיציפיות: פוליאורטן גמיש לגגות קלים, למשטחי בטון וכדומה. גמיש שקוף לציפוי משטחי בטון, לשכבת שחיקה במשטחי חנייה, לרצפות תעשייתיות ועוד. בגלל האלמנטים המורכבים והפרטים הרבים הקיימים בתחום הרי שיש צורך בידע מעמיק בטיפול חומר זה וביישומו לפרויקטים השונים הנדרשים אצל אנשים פרטיים, עסקים ומוסדות ציבור.

    איטום גג בעזרת פוליאוריטן מוקצף – שירות אדיב ומקצועי

    הצורך בשירותים הללו ובאחרים נוספים בתחום הינו ברור ומובהק. קיימות עבודות מגוונות בתחום הדורשות ידע מעמיק, שימוש בחומרים הנכונים וביצוע עם גימור מושלם. את כל היתרונות הללו ניתן למצוא אצל יוסי פלור בע"מ, חברה מקצועית בעלת תשתית מתאימה לפעילות הנ"ל תשתית הכוללת מגוון חומרים איכותיים ותקניים, ניידות שירות מאובזרות היטב וצוות עובדים מקצועי, מסור ומיומן.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מידע נוסף בנושא

      פוליאוריטן מוקצף

      פוליאוריטן הינו חומר איטום ודבק המשמש בענף הבנייה בכל רחבי העולם בדגש על ביצוע עבודות שיקום ואיטום מבנים. הפוליאוריטן מגיע במגוון רחב של צורות ומרקמים ויש להתאימו לשימוש הספציפי ולייעוד. התאמה ושימוש נכונים בחומר האיטום הייחודי והאיכותי טוב שיתבצעו בליווי אנשי מקצוע מומחים, מנוסים ומיומנים. פוליאוריטן הינו חומר פלסטי (פולימר) דביק וגמיש שניתן לעשות בו שימוש בהתזה או בהדבקה והוא מגיע במידות צמיגות משתנות, כך שניתן להתאימו באופן מדויק לצורך הספציפי שלכם.

      שימוש בפוליאוריטן הינו שכיח במיוחד בענף הבנייה וזאת בזכות התכונות והמאפיינים הייחודיים שלו: גמישות, איטום יעיל, עמידות גבוהה, יכולת היספגות במשטחים ואפשרות להחדרתו במקומות אליהם הגישה הינה בעייתית. את חומר הדבק והאיטום ניתן להחדיר בהתזה או בצורה נוזלית ונוכח העובדה שהוא שקוף לחלוטין הרי שאין פגיעה אסתטית במשטח. היתרונות שמספק השימוש בפוליאוריטן הינם רבים ונובעים מרשימת התכונות הייחודיות שלו: אלסטיות ויכולת התארכות גבוהה של 500%, הידבקות יעילה למגוון רחב של סוגי חומרים, אחוזי התכווצות נמוכים לאחר ייבוש, עמידות בפני בלאי ושחיקה, דרגות משתנות של קשיות, ניתן לעיבוד באמצעות חיתוך ושיוף גם לאחר התמצקות והתייבשות בקצב מהיר של 2 מ"מ ביום.

      שימושים ויתרונות של פוליאוריטן

      פוליאוריטן משמש לאיטום גגות שהגישה אליהם מורכבת ובעייתית. איטום פליאוריטני כולל התזת חומר מוקצף על גבי הגג וזאת ללא צורך בהלחמת יריעות איטום לפני כן. אחד החסרונות היחידים של חומר הדבק והאיטום האיכותי הינו עמידות נמוכה באופן יחסי בפני קרינת השמש ולכן מומלץ לעשות בו שימוש במקומות, מבנים ואזורים מוצלים או לחילופין ניתן למרוח עליו שכבת חומר המגן מפני קרינה וזאת על מנת להבטיח עמידות לטווח ארוך. שימוש בפוליאוריטן מתאים למגוון יישומים: איטום תפרי התפשטות במשטחים, חזיתות מבנים וקירות חיצוניים, איטום של סדקים, איטום חלונות ומפתחים, אטימה והדבקה בענפי הרכב והספנות ועוד.

      יוסי פלור – ניסיון, איכות, אחריות ומקצועיות

      חברת יוסי פלור פועלת למעלה מ- 55 שנים ומתמחה בהתאמת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום תחזוקת משטחים ללקוחות עסקיים ופרטיים. אנו מציעים ללקוחותינו הרבים מגוון רחב של חיפויים וציפויים בדגש על ציפויי אפוקסי לרצפות בסטנדרטי האיכות הגבוהים ביותר, תוך שימוש בכלים, שיטות וחומרי איטום והדבקה יעילים.

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים