office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחזוקת רצפות

    בשוק ישנם סוגי צבעים רבים ולעתים יש קושי להבין באיזה צבע לבחור ולאיזה סוג עבודה הוא מתאים, על מנת להקל על ההחלטה ולפתור את הדילמה, הרי שחשוב לדעת כי צבע אפוקסי הינו האיכותי והעמיד ביותר שניתן למצוא כיום. צבע אפוקסי מכיל אפוקסידים שונים שהינם שרף מלאכותי, מה שמקנה לחומר תכונת התקשות מהירה וזאת כאשר הוא מעורבב עם חומר מזרז בעל תכונות הגנה ובידוד מחשמל. בזכות התכונות והיתרונות שהצבע מספק הוא נמצא בשימוש במגוון תחומים וענפים כגון: תעשיית הרכב, הייטק, ענף הבניין, צבא, רפואה ועוד.

    השימושים של צבע אפוקסי

    • צביעה של מכשירי חשמל ביתיים כגון מדיחי כלים, מכונות כביסה, מעבדי מזון עשויים מתכת ועוד. הצבע מקנה למכשירים עמידות גבוהה בפני שחיקה ורטיבות מה שמבטיח כי נוכל ליהנות מהם לאורך שנים רבות.
    • צביעת רכבים, אוניות ועוד – צבע האפוקסי מקנה עמידות מפני היווצרות כתמי חלודה ולכן הוא מתאים לצביעת כלים ומכשירים הפועלים בסביבת מליחות ולחות גבוהה.
    • צביעה של אריזות מזון עשויות מתכת – במטרה למנוע היווצרות חלודה בנקודות המגע בין אריזת המתכת למזון עצמו, ניתן לצבוע את המתכת בצבע אפוקסי היוצר בידוד ומבטיח שמירה על המזון.
    • צביעת משטחים ורצפות – ציפוי בצבע אפוקסי יוצר על גבי רצפות ומשטחים שכבת הגנה קשיחה, אטומה ועמידה המונעת החלקה, שחיקה, היווצרות סדקים ויוצרת סביבת עבודה בטוחה, תחזוקה קלה והגנה מיטבית על רצפות ומשטחים לאורך שנים רבות.
    • צביעת חדרי קירור ומקררים – עמידותו של צבע האפוקסי הופכת אותו למתאים במיוחד לצביעת מקררים וחדרי קירור בהם יש תנאי לחות וטמפרטורות משתנות.

    במידה ואתם מחפשים אחר פתרון מצוין ואיכותי לצביעה של משטחי ורצפות בטון חיצוניים או פנימיים הרשו לנו להמליץ על צבע אפוקסי. שכבת הצבע מקנה עמידות והגנה יוצאות מהכלל וזאת משום שמדובר בצבע חד רכיבי שאין צורך להוסיף לו חומר מקשה. ציפוי האפוקסי מעניק למשטח מראה וגימור חצי מבריק והוא מתאים לשימוש ויישום על גבי מגוון משטחים בהם: סביבת הבית, מוסכים, מרתפים, סופרמרקטים, חניה, שבילים, מדרכות, מרפסות וכו'. חברת יוסי פלור מתמחה במתן שירותים ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום תחזוקת משטחים, ציפוי וחיפוי רצפת אפוקסי ועוד.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים