office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    חומר איכותי לציפוי משטחים

    צבע אפוקסי לרצפה מחיר נחשב למשתלם במיוחד וזאת משום שהתועלת, הערך המוסף והיתרונות שהוא מספק הינם רבים וזאת לצורך חיפוי וציפוי משטחים מסוגים שונים. צביעה בצבע אפוקסי מתאימה ליישום במיוחד כאשר מדובר ברצפות תעשייתיות. לאחר פעולת הצביעה, שכבת האפוקסי מתקשה על גבי המשטח ויוצרת שכבה חלקה, עמידה, אחידה ושקופה. מסיבות אלה ומסיבות נוספות ציפוי האפוקסי נחשב לאיכותי ויעיל במיוחד והוא מהווה פתרון מצוין לציפוי וחיפוי משטחים שכן הוא מקנה להם מראה מבריק ומבטיח כי הם יישארו חלקים ועמידים לאורך שנים רבות.

    הפרמטרים המשפיעים על צבע אפוקסי לרצפה מחיר

    מחיר של ציפוי אפוקסי משתנה בהתאם לסוג המשטח, גודלו, אופי הפעילות במקום ועוד כמה גורמים חשובים:

    • תשתית – במידה ומדובר בריצוף אפוקסי על גבי משטח שאינו עשוי מבטון, הרי שיש צורך בהכנה של תשתית. ההכנה כוללת ביצוע של כמה פעולות בהתאמה לסוג הרצפה מה שמשפיע על המחיר הכולל של העבודה.
    • המטרה – הייעוד של המשטח משפיע וקובע את המחיר של מלאכת הצביעה בציפוי אפוקסי. בהחלט ישנם הבדלים בין רצפה המיועדת למעבר ותנועה של הולכי רגל דוגמת קניונים וחנויות לבין מעבדות בהן יש שימוש בחומרים כימיים. ללא ספק עלות העבודה של ציפוי רצפה במעבדה תהיה גבוהה יותר.
    • גודל – צבע אפוקסי מאפשר לכסות שטחים גדולים במיוחד בתוך זמן קצר, מה שמבטיח חיסכון בעלויות. המחיר של צבע אפוקסי ל – מ"ר הינו משתלם במיוחד וזאת כאשר אנו עושים חישוב של עלות מול תועלת.
    • עיצוב – רצפת אפוקסי הינה בעלת מראה אסתטי מרשים ונעים לעין. אולם, צבע אפוקסי בעל תכונות אסתטיות ודקורטיביות מרשימות ובחירה בדוגמות ועיצובים מיוחדים תדרוש מכם השקעה כספית גבוהה יותר.

    חברת יוסי פלור הינה חברה מקצועית, מנוסה ומובילה המספקת שורה של שירותים ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים לחברות, עסקים, מפעלים ולקוחות פרטיים בתחום תחזוקת משטחים ורצפות בדגש על התאמת צבעי וחיפויי אפוקסי איכותיים ועמידים, כמו כן החברה מתמחה במדה מתפלסת במיוחד לענפי התעשייה, המסחר והבניין. במידה ויש לכם שאלות נוספות בעניין פנו אלינו ונשמח לסייע בכל שאלה או בעיה הקשורה לנושא.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים