office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    ציפוי אשר נדבק היטב לבטון

    ציפוי אפוקסי לרצפה נדבק היטב לבטון, מגן עליו מפני כימיקלים, שפשופים, שומן ולחות. החוסן של ציפוי זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור סביבות לחות כמו מרתפים ומוסכים, שבהם סביר להניח שכלים ופריטים כבדים אחרים ייפלו או יסעו על הריצפה ועלולים להרוס אותה ללא שכבת הגנה ראויה. אם אתם רוצים גימור יפה ועמיד לאורך זמן על רצפות הבטון שלכם, חברת יוסי פלור בע"מ הם הכתובת עבורכם.

    תהליך מריחת האפוקסי לרצפה בשלבים

    חומר אפוקסי לרצפה, שהוא צבע עמיד שעשוי משרף המעורבב עם חומר מקשה. לפני מריחת חומר אפוקסי לרצפה יש צורך לעשות ניקוי לרצפות הבטוןץ עם מדובר על בטון חדש יש להמתין 30 יום לפני כיסויו. היפטרו מכל פסולת, אבק או חומרים רופפים או מופרדים מהרצפה. הסירו שמנים או ציפויים שונים על ידי קרצוף עם חומר ניקוי חזק ומים חמים. את תחילת התהליך ניתן לעשות רק לאחר שהרצפה התייבשה לחלוטין. מכיוון שבטון מתנהג כמו ספוג, הוא ישפיע על תהליך ההדבקה של אפוקסי אם נשארת לחות לאחר ניקוי או שטיפה בלחץ, ויתחיל לדחות את הציפוי האפוקסי לאחר זמן.

    איך מכינים את הבטון לקראת מריחת האפוקסי?

    תחריט בטון כולל שימוש בתערובת של חומצה ומים כדי להפוך את פני החומר למחוספסים יותר. כדי לוודא שהציפוי החדש נצמד היטב לבטון, לרוב משתמשים בשטיפת חומצה לפתיחת הנקבוביות בחומר. אם אתם מזהים סדקים או שברים משמעותיים ברצפת הבטון יש צורך לתקן אותם, ולהקפיד לתת לאזור המתוקן מספיק זמן להתייבש לחלוטין. לאחר מכן ניתן למרוח את הציפוי האפוקסי על הבטון. את התליך יש להפקיד לידיהם המקצועיות של מומחים, מאחר ומדובר בעבודה הדורשת ידע וניסיון בתחום. יוסי פלור בע"מ בעלי ניסיון וידע עשיר העוברים מדור לדור, דואגים לכם לעבודה מקצועית ואיכותית של ציפוי אפוקסי לרצפה, תוך התחשבות מלאה בלוחות הזמנים שלכם, והבנה כי העבודה צריכה להתבצע במהירות ומקצועיות, כדי לא לפגוע ביכול העבודה התקינה של החלל בו עורכים את הציפוי. מאחר ולרוב ציפוי אפוקסי משמש לציפוי רצפות בתעשייה, העבודה צריכה להתבצע במהירות כדי לא לפגוע או לעקב תהליכי ייצור ועבודה שותפים.

    במקה זה, להכלת ציפוי רצפה אפוקסי, יוסי פלור בע"מ הם הבחירה הטובה ביותר עבורכם!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים