office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    ציפוי לרצפות שעושה הבדל ענק

    רבים תוהים ושואלים את עצמם אם קיימת אפשרות להאריך את חיי הריצוף הישן או להבין למצב בו רמת העמידות של הריצוף תוכל לעבוד שדרוג משמעותי. ובכן, ציפוי של אפוקסי שקוף לרצפות יכול להיות הפתרון הנכון בהקשר הזה. אפשר למרוח את הציפוי על ריצוף ישן או רצפת בטון שזה עתה נבנתה. מדובר בחומר בעל צפיפות גדולה במיוחד, כך שהוא יהיה אידאלי למפעלים תעשייתיים בהם ישנן מכונות כבדות, מכיוון שהצפיפות הגבוהה מונעת ממנו להיסדק. כמו כן, אפשר לנקות את החומר בקלות עם מברשות מסתובבות שמגיעות עם מכשירי ניקיון מסחריים מוכרים. לפיכך אלו יתרונות שעושים הבדל עצום והופכים את החומר לנחוץ ונדרש בקרב רבים.

    צפיפות חומר הציפוי מביאה יתרונות משמעותיים

    עקב הצפיפות והמאפיינים של ציפוי אפוקסי תוכלו לראות כי תהיה עמידות מאוד גבוה ללחצים ומשקלים כבדים. כמו כן, הליך הניקיון יהיה הרבה יותר פשוט מכיוון שלא יהיו חריצים והרצפה כולו תהיה שכבה חלקה אחת שאפשר לנקות ללא שום בעיה עם מברשות ניקוי שהן חלק ממכונות ניקוי מסחריות שנמכרות היום. הציפוי הזה איננו נשחק בקלות והוא יכול להחזיק מעמד במצב תקין במשך לא מעט שנים. כל אלה יחד עם העובדה כי מדובר בפתרון זול יחסית הופכים את הבחירה בציפוי הזה למועדפת בקרב לא מעט מפעלי תעשייה.

    הפתרון המועדף עבור מפעלים תעשייתיים

    כפי שאתם יכולים להבין, כל עוד מדובר על מפעלי תעשייה כבדה עם מכשור כבד וצורך לבצע שטיפה מהירה ואפקטיבית ככל הניתן של השטח על בסיס יומי, ציפוי אפוקסי הופך לבחירה מועדפת. היתרונות שצוינו לעיל גורמים לכך שהציפוי הזה הפך נפוץ במיוחד וניתן למצוא אותו כמעט בכל מפעל עם צורך במענה להיבטי הניקיון ורצון להימנע מסדיקה של הרצפה. לצד זאת, נרצה להבהיר כי היתרונות הללו יבואו לידי ביטוי באופן מיטבי אם תדעו לגשת אל חברה מקצועית אשר צברה לעצמה שם ומוניטין בכל הנוגע לביצוע של עבודת ציפוי רצפות מהסוג הזה. כלומר כדאי להעדיף חברה עם התמחות ספציפית בתחום הזה.

    תוכלו ללכת על בטוח ולפנות אל יוסי פלור כדי שצוות המקצוענים על החברה יעמוד לשירותכם ויבצע את הציפוי של רצפת המפעל שלכם תוך כדי עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים היום בתעשייה. תוכלו להבחין במהרה כי המפעל שלכם ייהנה מכל היתרונות שהוזכרו לעיל ואף מעבר לכך. אז לכו על בטוח וצרו קשר בהקדם עם Yosi Floor! זה פשוט כדאי!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים