office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    ציפוי פוליאוריטן לרצפות

    פוליאוריטן לרצפות משמש כציפוי עליון לשני סוגי חיפויים קיימים. הוא מעולה כציפוי לרצפות אפוקסי וגם מתאים מאוד לשימוש על בטון. עמיד מאוד בפני שמש ומגיע בגימור מבריק. אחד מהיתרונות המובהקים הוא שהוא מסיבי וניתן להניח או להסיע עליו מיכון כבד. שכבה עליונה של חומר זה יוצרת מראה חלק ונאה לעין, ומשום כך, הוא מועדף באתרי עבודה שונים כמו אולמות ייצור, מחסנים, מוסכים, חניונים ועוד. לפרטים נוספים, פנו אל יוסי פלור בע"מ.

    פוליאוריטן לרצפות – איך מיישמים?

    יש לבצע עבודות הכנה מדוקדקות בהתאמה לכל משטח עליו רוצים ליישם. כאשר מדובר על משטח אפוקסי, יש צורך לנקותו היטב משאריות לכלוך ושמנים וכדאי לעשות זאת, בין היתר, באמצעות מכשור חשמלי ומקרצפות בעלות מברשות מסיביות וחומרים דטרגנטים מיוחדים. המשטח האפוקסי עמיד בפניהם ולא ייגרם לו נזק כלשהוא. במידה ומדובר על משטח אפוקסי ישן מומלץ ראשית ללטש אותו ואז להשלים את עבודת הניקוי וההכנה האחרות. הדבר נדרש על מנת שהצבע ייצמד היטב ולא יותיר סימני תפרים. צביעה על בטון מחייב הכנות אחרות. תחילה יש ללטש את פני הבטון כדי להסיר את כל שאריות בליטות המלט שנותרו לאחר היציקה. במידה וקיימים פגמים וחורים יש למלא אותם על ידי שפכטל אפוקסי שנועד לתיקון רצפות מבטון, ולבסוף ללטש אותו היטב. בשלב הבא, יש לנקות את כל המשטח להסרת שאריות לכלוך ואבק. את הצביעה עושים רק לאחר שמוודאים שהבטון יבש.

    ציפוי פוליאוריתן לרצפות זו עבודה למקצוענים

    רצפת אפוקסי הינה רצפה חזקה ועמידה אשר עומדת היטב בפני חומרים כימיים, חום, פגיעות מכאניות, ועוד. על מנת לחזק אותה עוד יותר ואף להעניק לה ציפוי נאה מעדיפים רבים להוסיף לה פוליאוריטן לרצפות. הדבר חשוב במיוחד במקרים בהם היא קיימת זמן רב ורוצים לחדש אותה. החידוש נעשה בעלות נמוכה, יחסית, בוודאי נמוכה יותר מאשר החלטה על הורדת הקיימת ויצירת חדשה. בנוסף, כל סוג של בטון יהיה נוח לשימוש, נאה וחיוני יותר כאשר הוא צבוע בחומר כזה. מומלץ לקבל שירות מיוסי פלור בע"מ, חברה בעלת מוניטין בתחום.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים