office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    ציפוי רצפה לחדרים עם ציוד אלקטרוני רגיש

    תכונות שהופכת את הציפוי למיטבי בשלל תנאי עבודה

    כפי שאתם יכולים להבין, ציפוי אפוקסי אנטי סטטי הנו כזה שרמת הקשיחות והעמידות שלו יוצאים מגדר הרגיל, ניתן לנקות אותו בקלות וגם לתקנו ללא עלויות גבוהות. יחד עם עמידות כנגד חומצות ודלקים, שריטות ומכות ואף יכולת להתפלס מעצמו. כל התכונות הללו של חומר הציפוי הופכים אותו לבחירה מועדפת מצדו לא אנשים שמנהלים סביבות עבודה רגישות, כמו מפעלי אלקטרוניקה, מעבדות, חדרי בקרה ועוד. בסופו של יום מדובר באחד הפתרונות הטובים ביותר שקיימים היום בשוק לסביבות עבודה מהסוג הזה. תוכלו גם להתרשם מקטלוגים של חברות שונות שקיימים ברשת כדי להתרשם גם מהמראה של הציפוי שנחשב די אלגנטי ונעים לעין.

    משטח חלק וקשה ללא פגמים – כיצד משיגים זאת?

    אחת התכונות המרכזיות של חומר הציפיות זה היכולת להתפלס מעצמו. הודות לכך תוכלו לראות כי המשטח שעובר ציפוי יוכל להיות מצופה באופן הרמטי וקשה, ללא שום פגמים. כך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי החומר יעשה את שלו ולא תצטרכו לחשוש בנוגע לפספוס מצד בעל המקצוע בנקודה כזו או אחרת. כמו כן, נרצה להדגיש שאפשר למצוא חברות שמציעות פתרונות ציפוי אפוקסי אנטי סטטי במחירים מאוד משתלמים ונגישים.

    המחירים הזולים הופכים את האפשרות לבצע ציפוי בהיקף נרחב או תיקונים נדרשים בהמשך הדרש לדבר מאוד פשוט ולא מדאיג. במידה ותרצו ליהנות מכל היתרונות שצוינו לעיל, כל שאתם צריכים לעשות זה לפנות עוד היום אל חברת Yosi Floor וכך תקבלו מענה מקצועי מקיף והסבר על כל פתרונות הציפוי המובילים בשוק. לאחר מכן תוכלו לבחור בפתרון הציפוי הרלוונטי ביותר עבור המפעל או סביבת העבודה שלכם. אין ספק כי המומחיות והניסיון של יוסי פלור יבטיחו את שביעות רצונכם!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים