office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    כיצד ניתן למנוע שחיקה של רצפת אפוקסי?

    אם תהיו מעוניינים למנוע שחיקה של רצפת אפוקסי שנוטה להיחשף לשמש באופן תדיר, יהיה רצוי לבחור באפשרות של ציפוי פוליאורטן לחלק העליון של רצפת האפוקסי. העמידות הגבוהה לקרני UV יגנו על רצפת האפוקסי שלכם באופן מיטבי ויבטיחו כי תוכלו להיות רגועים בכל הנוגע לנזק מתמשך. כמו כן, חשוב להבין כי המענה הזה יהיה רלוונטי בעיקר עבור משטחי חוץ. כמו כן, אפשר לעשות שימוש בציפוי כזה על מנת לבצע תיקונים של ציפויי רצפה מסוגים שונים, עקב צפיפות החומר הגבוהה והעמידות המרשימים, יהיה מדובר בבחירה מעולה לביצוע שלל עבודות שונות מהסוג הזה.

    פתרון מרשים גם מבחינה עיצובית

    נוסף על כך שפתרון של ציפוי פוליאורטן נחשב עמיד למדי בפני שחיקות, תוכלו להיווכח כי הוא גם יגיע בשלל צבעים ועיצובים שונים. כך תוכלו לשמור על מראה אלגנטי ונעים לעין של המפעל או סביבת העבודה שלכם ובו בזמן לדאוג להפוך את הרצפה לעמידה יותר וכזו שתהיה עם בלאי מינימלי. כך לא תצטרכו לחשוש עוד בנוגע לשריטות, משקלים כבדים או עמידות לכימיקלים ואש. תקבלו מענה כולל והרצפה שלכם תהיה מוכנה להתמודד עם תנאי העבודה הקשים ביותר ללא שום בעיה. כמו כן, ציפויים שונים מהסוג הזה יהיו מסוגלים להתפלס מעצמם, כך שייווצר משטח מאוד אחיד, קשה וחלק שיהיה אידאלי בסביבות עבודה שונות.

    מבחר רחב של פתרונות ציפוי לרצפה

    אם תהיו מעוניינים לבצע ציפוי לרצפה שלכם כדי להפוך אותה להרבה יותר עמידה, דעו לכם כי נוסף על פוליאורטן, יש אפשרות לבצע שלל סוגים שונים של ציפויים אחרים. בין אם מדובר על אפוקסי שקוף, יוקריט, מיקרוטופינג או קוורץ. יהיה רצוי לשאול מקצוענים בתחום בנוגע לפתרונות השונים שקיימים על מנת שתוכלו להבין טוב יותר מה יהיה המענה הנכון והרלוונטי ביותר לצרכים שלכם. כך תוכלו להיות רגועים בהקשר הזה ולהשיג בדיוק מה שנכון לכם.

    כל שאתם צריכים לעשות זה לפנות בעצם אל יוסי פלור. החברה הזו נמצאת בתחום ציפוי הרצפות מזה לא מעט שנים והיא מעסיקה צוות מקצוענים אשר עושה את המיטב על מנת לספק תוצאות חסרות פשרות ללקוחות. בחירה במענה המקצועי של החברה יבטיח שתהיו רגועים והמפעל שלכם יהיה בטוח ונקי יותר לעבודה. לאחר פנייה אל Yosi Floor תוכלו לקבל הסבר וייעוץ מקצועי בנוגע לכל סוגי הציפויים שקיימים, דבר שיסייע לכם לבחור בקלות רבה יותר בפתרון שיתאים לכם.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים