office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה זה פוליאורטן ואיך עובדים איתו ?

    פוליאורטן מיועד למטרות שונות, ובין היתר, לציפוי רצפות, לאיטום וכדומה. מדובר על פולימר ייחודי המורכב משרשרת של יחידות המקושרות ביניהן. החומר עמיד בפני מים, רטיבות וחומרים כימיים מגוונים, ולכן מיישמים אותו גם באזורים חיצוניים.  הוא בעל תכונות נוספות ההופכות אותו למבוקש רבות. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    פוליאורטן – לשימושים שונים

    פוליאורטן מיועד לאיטום חיצוני, לציפוי קירות פנימיים, למילוי סדקים ועוד. הוא עמיד בפני כימיקלים וקרני השמש נצמד במהירות לסוגי משטחים, מתייבש בקלות ועוד. רבים משתמשים בו לקירות מרתפים, לחדרים רטובים, למשטחי פסיפס וכדומה. ניתן למצוא פוליאורטן דו רכיבי המתאים ביותר לאיטום בריכות מים, מזרקות ועוד. קיימים סוגי משנה אותם מייעדים למשימות מיוחדות כמו : פוליאורטן גמיש לגגות קלים, למשטחי בטון ועוד. חומר שקוף לציפוי משטחי בטון, לציפוי חניונים מקורים, לרצפות תעשייתיות ועוד. מבחינים בתת סוגים שמיועדים למשימות ספציפיות: פוליאוריטן גמיש לגגות קלים, למשטחי בטון וכדומה. פוליאוריטן גמיש שקוף לציפוי דק על משטחי בטון, לשכבת שחיקה במשטחי חנייה, לרצפות תעשייתיות ועוד. אלו המיועדים לציפוי רצפות מעניקים להן שכבת ציפוי דקה בעלת מראה נעים לעין וטקסטורה יפה ואסתטית.

    יישום

    מומלץ שיישום החומר יבוצע על ידי מומחים. יש לנקות היטב את המשטח המיועד משאריות חומרי בניה, לכלוך אחר ואבק.  יש לבחור את החומר המתאים למשטח החלל אותו רוצים לצפות. זאת, מאחר וקיימים חומרים מגוונים מהסוג הנ"ל השונים בהרכבם ובמידת הצפיפות והאלסטיות שלהם. את החומר שופכים והוא מתפזר לכיוונים שונים עם פילוס מדויק. לאחר התייבשותו הוא מקבל את המראה הנאה, את הקשיחות האופיינית, הברק ויתר התכונות החשובות.

    שירות מחברה בעלת מוניטין

    חברת "יוסי פלור" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ ספציפי לכל מתלבט לגבי סוג השירות המבוקש, מחירים נוחים, ביצוע עם גימור מושלם ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימוד התחום והתמחות בו כולל קבלת מידע מעודכן על חידושים בעולם. הם סיפקו שירות איכותי לרבים וישמחו לשרת לקוחות נוספים בכל עת.

     

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים