office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    פוליאוריטן לאיטום גגות

    לחומר הפוליאוריטן ישנם יתרונות רבים ביניהם – חוזקו, גמישותו ועמידותו הרבה. כתוצאה מכך, כיום נעשה בו שימוש רב הן לציפוי רצפות והן לאיטום גגות מכל סוג. השימוש בפוליאוריטן לאיטום גגות הוא אידיאלי הן בשל תכונותיו והן בגלל העובדה שניתן לעשות בו שימוש גם כאשר תנאי השטח או מבנה הגג לא מאפשרים ליישם את הפתרונות הקונבנציונליים.

    על מה יש לשים דגש לפני בחירה בפוליאוריטן לאיטום גגות?

    העובדה שלחומר הפוליאוריטן יש מקדם הגנה UV והוא עמיד בפני חום השמש, משווה לגג הגנה מקסימלית לאורך זמן רב. לחומר ישנו יתרון נוסף וחשוב והוא יכולות ההדבקה הגבוהות שלו. יכולות אלו מאפשרות להשתמש בו על סוגים שונים של חומרים ומשטחים בקלות וביעילות ובתנאי שנעשתה עבודת הכנה.

    לפני שאוטמים את הגג עם פוליאוריטן, יש לעשות הכנה מקדימה, אומנם תכונות ההידבקות שלו גבוהות, אך בכל זאת, יש להכין את המשטח כדי לאפשר הידבקות ועמידות גבוהה יותר לאורך זמן. לכן יש לבחור בחברה מקצועית לדבר.

    פוליאוריטן לאיטום גגות היא עניין למקצוענים בלבד

    אנו ביוסי פלור בע"מ בעלי ניסיון רב בתחום וכתוצאה משנות פעילותנו הרבות, נוכל לספק לכם פתרון מתאים תוך שאנו מבצעים עבודת הכנה מדויקת וקפדנית. ההיכרות שלנו עם טכניקות העבודה המתקדמות והאפשרות שלנו להעמיד צוות של עובדים מיומנים לתהליך, הם שמאפשרים לנו לספק תוצאות מיטביות שישרדו לזמן רב.

    לפרטים נוספים אודות פוליאוריטן לאיטום גגות ולבדיקת מידת ההתאמה לצרכים שלכם, צרו עמנו קשר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים