office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    רצפה עם גימור חלק ללא חיבורים

    כאשר מחפשים רצפה עם גימור חלק ללא חיבורים, עמידות כימית מעולה ותכונות אטרקטיביות, ריצוף אפוקסי אנטי סטטי הוא פתרון מעולה עבורכם. סוגים רבים ושונים של חללים מסחריים ומוסדיים עושים שימוש בריצוף אפוקסי זה, לרבות אלו בתחומי האלקטרוניקה והתקשורת, תעשיית הרכב, מפעלי התרופות, התעשייה האווירית, חדרי ניתוח, חדרי מחשב ועוד רבים. הכנה נכונה של המצע היא קריטית להכנת ציפוי בעל ביצועים גבוהים. ציפויים, צבע, טיח, לכלוך ושאריות דבקים אחרים לא צריכים להיות נוכחים על פני השטח בעת החלת הציפוי האנטי סטטי על רצפת הבטון. במקרה זה העבודה המקצועית של יוסי פלור בע"מ תספק לכם את התוצאות הרצויות, והציפוי ישרת אתכם במשך זמן רב.

    יעילות ציפוי אפוקסי אנטי סטטי בתחום ה-IT

    סחורה פגומה וציוד מקולקל עולים לתעשיית האלקטרוניקה כסף רב מדי שנה בגלל חוסר פריקת המטען הסטטי. כמרכיב של תוכנית ניהול ESD מקיפה, מתקנים המשרתים את התעשייה הזו צריכים להתקין ריצוף אפוקסי אנטי סטטי כדי למנוע מהמוצרים להתקלקל. הבנת הפעילות התפעולית של המיקום, תפקידה של התקנת הרצפה בסילוק האיום הזה, ואלמנטים אחרים כדי לוודא שגימור הרצפה יענה על הצרכים האנטי-סטטיים של האתר.

    מה גורם להיווצרות מטען סטטי?

    אם אחד המשטחים עמיד מאוד לזרם חשמלי, אז כל תנועה ביניהם יכולה לייצר מטען חשמלי. המטען החשמלי שנוצר נשמר עד שניתן לפרוק אותו או לפזר אותו על ידי זרם חשמלי. אדם יכול, למשל, ליצור מטען שלילי כשהוא עובר על הרצפה, ומטען זה יכול לגדול ככל שהוא ממשיך לנוע. כאשר חפץ בעל מטען סטטי גדול מספיק מתקרב לעצם אחר שמוליך חשמל, ההבדל במטענים יבטל זה את זה. זוהי פריקה אלקטרוסטטית, והיא עלולה לגרום להופעת ניצוץ על פני השטח. פריקה אלקטרוסטטית אינה מזיקה באופן כללי, אך היא עלולה להרוס אלקטרוניקה עדינה אם היא עוברת דרכה.

    תחום האלקטרוניקה פגיע במיוחד להשפעות השליליות של תופעה זו, אך ישנם מקומות רבים אחרים שבהם אלקטרוניקה עדינה דורשת הגנה מיוחדת מפני פריקות אלקטרוסטטיות. כמה דוגמאות לתעשיות שחייבות לשמור על מכונות ללא תקלות כוללות את עסקי התעופה, המסתמכים על מספר לא מבוטל של מכשירים אלקטרוניים עדינים כדי לשמור על מטוסים באוויר, ותעשיית הבריאות, המשתמשת בהרבה מאוד ציוד אלקטרוני מציל חיים.

    נוכחות של פריקות אלקטרוסטטיות באזורים עם גזים דליקים, נוזלים או אבק מהווה סכנת שריפה משמעותית. כל מערך מחקר ופיתוח, ייצור או שירותי בריאות המשתמשים בחומרים דליקים עלולים להתמודד עם סיכון זה. כדי למנוע את התהליך של פריקה אלקטרוסטטית במקומות אלו, צרו קשר עם יוסי פלור בע"מ להתקנת ציפוי אפוקסי אנטי סטטי איכותי!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים