office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    באילו מקרים ניתן לעשות שימוש באפוקסי?

    ציפוי רצפה בחומר אפוקסי נחשב לנפוץ למדי בתעשייה ובמגזר הפרטי. הסיבה לכך נעוצה ביתרונות החומר, הוורסטיליות שלו והצביעה הנוחה שלא משבשת את שגרת העבודה במבנה. ציפוי אפוקסי לרצפה מביא עמו גם אטימות ועמידות מפני שחיקה – דבר אשר מתאים באופן מושלם לסביבות עבודה מגוונות. זה לא משנה אם מדובר במפעל, מעבדה, חדר משרדים או אפילו בית דפוס – מדובר בחומר שמעניק יתרונות רבים למבנה. יתרה מכך, ניתן להתאים את הצביעה לעיצוב המבנה ולהביא לידי ביטוי רעיונות דקורטיביים מתקדמים בצורה מושלמת כאשר בוחרים לעשות את הדברים בעזרתם של מומחים בתחום.

    הקפידו על תכנון של כל הפרטים הקטנים

    אם אתם עומדים לצבוע את הרצפה שלכם עם ציפוי אפוקסי לרצפה, אז במקום לעשות את בפזיזות וללא בדיקות מוקדמות, יהיה כדאי לכם לחשוב פעמיים על כל צעד. אתם יכולים להתייעץ עם מומחים בנושא לגבי הטמעה של פתרונות דקורטיביים, התאמה אישית של פתרונות טכנולוגיים וכמובן שגם התאמה של הצבע האפוקסי לצרכים של החלל. בדרך הזו ניתן להבטיח שתוכלו לקבל שירות שיענה על כל הדרישות שלכם ויאפשר לכם להיות מרוצים לחלוטין עם מה שאתם מקבלים. כך שזה בוודאי משהו שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון אם אתם רוצים להיות מרוצים מהבחינה הזו ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורכם. אתם רק צריכים לבצע את העבודה הזו עם חברה מובילה בתחום.

    עבודה שלא משביתה את הפעילות של העובדים

    מוטרדים שמא עבודת הצביעה תשבית או תפגע בעבודה השוטפת של העסק שלכם? אין לכם מה לחשוש מהעניין הזה. כאשר ישנה חברה מקצועית ומנוסה שעושה עבורכם ציפוי אפוקסי לרצפה, כולם יכולים להמשיך בעבודה השוטפת ללא כל הפרעה. מדובר בעבודה שניתן לבצע בנוחות ובתוך זמן קצר. רק תצטרכו להבין מראש כיצד אתם מעדיפים להטמיע את הציפוי והאם יש לכם דרישות מיוחדות. זה בוודאי משהו שתוכלו לברר בקלות על ידי התייעצות עם מומחים בתחום אשר יוכלו להעניק לכם ייעוץ כנדרש ולשתף אתכם בכל ההיבטים החשובים שצריכים לעניין אתכם מהבחינה הזו בסופו של דבר.

    רוצים לבחור בטובים ביותר? חברת יוסי פלור בע״מ מחזיקה בניסיון של למעלה מ-55 שנים במתן פתרונות אפוקסי ופוליאוריטן למגזר העסקי והפרטי. צוות החברה ישמח לייעץ לכם ולספק מענה לכל שאלה שרק תהיה לכם, כך שתוכלו לדעת שאתם בוחרים לצפות את הרצפה במבנה שלכם תוך כדי התחשבות בדברים שהכי חשובים עבורכם.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים