office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    המאפיינים השימושיים הרבים של שרף האפוקסי

    המאפיינים השימושיים הרבים של שרף אפוקסי הופכים אותו לבחירה פופולרית לשימוש כריצוף בסביבות מסחריות ותעשייתיות. רצפת אפוקסי פשוטה לתחזוקה, אבל יש מקום להתעקב לגבי המורכבויות והיסודות שלה בשל האופי הרב-גוני של ריצוף אפוקסי. אז אם אתם מחפשים מידע על רצפת אפוקסי, אנשי המקצוע של יוסי פלור בע"מ ישמחו לעמוד לשירותכם.

    מתי יש צורך לעשות רצפת אפוקסי?

    רצפת אפוקסי, במילה אחת, היא מערכת של רצפות שרף סינטטי המיושמת על מצעי בטון למטרות הגנה וגם למטרות אסתטיות. כאשר החומר האפוקסי מתייבש, נוצר ציפוי המגן על הרצפה מפני מים או נזקים אחרים ונראה נהדר בו זמנית. תכונות העמידות המכאניות והכימיות המצוינות של אפוקסי הופכות אותה לטכנולוגיית הריצוף המוכרת ביותר. כבונוס, ניתן להתאים אישית רצפות אפוקסי עם שפע של סגנונות, צבעים, אפקטים ואפשרויות עיצוב.

    יתרונות של ריצוף אפוקסי

    לגבי המשיכה החזותית שלה, רצפת אפוקסי ניתנת להתאמה אישית אינסופית, מגיעת בקשת של צבעים ועיצובים, ויש לה מספר עצום של אפקטים ואפשרויות עיצוב. היא חלקה, והאיכות שלה הופכת אותה לבחירה מצוינת עבור חללים מסחריים ותעשייתיים. בהשוואה לסוגי ריצוף אחרים, ריצוף אפוקסי מציע מספר יתרונות:

    • ריצוף אפוקסי מציע שפע של אפשרויות צבע ורמות ברק (מבריק, מט) למשטח רצפה נעים ויזואלית ומעשי שקל לניקוי ולתחזוקה.
    • בסיס הבטון מוגן מכימיקלים, לכלוך, נוזלים וזיהומים אחרים באמצעות ציפוי אפוקסי. זה מבטל את הצורך בליטוף של הרצפות, מה שהופך אותן קלות לניקוי. רצפות אפוקסי הן השקעה פנטסטית מכיוון שהן אינן זקוקות לתחזוקה רבה מעבר לשאיבת אבק או ניקוי עם מגב מדי פעם.
    • היכולת לשלב פרופיל מונע החלקה בריצוף אפוקסי היא אחד היתרונות הפחות מוכרים שלו. הבטחת בטיחותם של אנשים השוהים במקומות מסחריים או תעשייתיים היא בעלת חשיבות עליונה, מה שהופך את זה להיבט חיוני שיש לקחת בחשבון.
    • ריצוף אפוקסי יכול לעמוד במגוון רחב של עומסים, כולל אלה של אנשים רבים, משאיות ומלגזות. ריצוף תעשייתי נועד לצלוח לעמוד בבלאי היומיומי של תהליכי ייצור וציוד שונים. יתרונות רצפת אפוקסי הן עמידות כימית ושחיקה, כך שהיא עשויה לספק את הדרישות של רוב החברות התעשייתיות לעמידות ארוכת טווח.

    אם גם אתם רוצים רצפה שתספק לכם בטיחות וקלות תחזוקה, צרו קשר עם יוסי פלור בע"מ.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים