office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    רצפת אפוקסי – האם זה נכון עבורכם?

    עבודות שכוללות ציפוי, צביעה ואיטום אפוקסי נחשבות לבחירה מובילה לא רק בתעשייה, אלא גם במגזר הפרטי. תכונות החומר מביאות שלל יתרונות כאשר בוחרים לעשות ציפוי אפוקסי – האטה של שחיקת הרצפה, אטימות גבוהה, עמידות מעולה ויציבות. יתר על כן, מדובר בחומר ורסטילי שניתן להתאים מבחינה עיצובית לחלל שבו מחליטים להטמיע אותו. כך ניתן ליהנות משילוב מנצח בין רצפה שמוסיפה רובד עיצובי לבין כזו שגם ניחנת בפונקציונליות גבוהה. מדובר בפתרון שניתן ליישם בכל חלל ולבצע התאמה מלאה לצרכים של כל אחד, בהתאם לדרישות הספציפיות שמועלות.

    באילו מבנים ניתן למצוא רצפת אפוקסי?

    שימוש בפתרון של ציפוי אפוקסי לרצפה נחשב לנפוץ במגוון רחב של מבני תעשייה, מפעלים, מחסנים, חניונים, משרדים, מעבדות, בתי דפוס וכמובן שגם בתים פרטיים. היכולת לשחק עם העיצוב ולהתאים אותו לצורכי הלקוח מעניקים גמישות מרבית בשימוש בו, ולא בכדי אפשר למצוא אותו בשימוש בכל כך הרבה סוגים של מבנים. בין שלל היתרונות שמאפיינים את צבע האפוקסי והוזכרו לעיל, ראוי להזכיר גם את העובדה שהוא מאוד נוח ופשוט ליישום. כך שבעת הצביעה אין צורך לשבש את שגרת העבודה, אלא ניתן לשמור על סדר יום תקין ללא כל הפרעות. אם ברצונכם לצבוע את הרצפה במבנה שלכם עם אפוקסי, רק תצטרכו לברר עם אנשי המקצוע מהי הדרך האופטימלית לבצע זאת, כך שתוכלו ליהנות מכל היתרונות שהחומר הזה יכול להציע לכם.

    החשיבות של צביעת אפוקסי עם צוות שמתמחה בעבודה

    נתחיל מכך שזה קריטי לבחור בחברה אשר עושה ציפוי אפוקסי אך ורק על פי כל התקנים המחמירים ביותר. יתרה מכך, אנו ממליצים בחום להתייעץ תחילה עם צוות מומחים שיוכל לעזור לכם לנתח את הצרכים שלכם ואת הדרך הטובה ביותר שבה יהיה ניתן לממש את השימוש באפוקסי. התייעצות עם מומחים בתחום תעזור לכם להבין טוב יותר מה אתם יכולים לעשות וכיצד אתם יכולים לפעול על מנת לממש את השאיפות שיש לכם במישור הזה. כך שזה בוודאי משהו שיוכל לעזור לכם להחליט.

    חברת יוסי פלור בע״מ מציעה פתרונות אפוקסי וציפוי פוליאוריטן לרצפות אשר מתאימים הן למגזר הפרטי והן העסקי. צוות החברה עושה שימוש בפתרונות המתקדמים ביותר בתחום, וזאת תוך כדי הקפדה על עמידה בכל התקנים הרלוונטיים. אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות החברה בכל העת כדי להתייעץ ולשמוע בצורה מדויקת על האפשרויות העומדות בפניכם לשימוש באפוקסי.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים