office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    ציפוי שמתאים לסביבות עבודה עם כלים כבדים

    ציפוי מסוג אפוקסי שקוף נחשב מיטבי עבור סביבות עבודה עם כלים כבדים כמו מלגזות. כאשר מעוניינים לשמור על צבע הרצפה הקיים ובו בזמן לשפר את התכונות שמאפיינות את הרצפה, זה הפתרון הנכון. ציפוי כזה יהיה עמיד למשקלים ועומסים כבדים, עמיד לשריטות, טמפרטורות גבוהות, כימיקלים, דלקים, שמנים ואש. העמידות המרשימה של החומר מאפשרת לו לשרוד שנים רבות עם בלאי מינימלי. יחד עם המחיר האטרקטיבי של הציפוי מדובר בפתרון שבעלי מפעלים רבים רואים כמיטבי עבור הצרכים שלהם. כך ניתן להפוך את סביבת העבודה בטוחה, עמידה ויעילה יותר ובו בזמן להימנע מהצורך לשלם הון תועפות על שיפוץ יקר.

    משטח ללא תפרים שיהיה קל מאוד לניקוי

    אחת התכונות המרכזיות של אפוקסי שקוף זו העובדה כי לאחר שתצפו את רצפת המפעל שלכם, היא תהיה ללא תפרים וייוותר משטח עבודה חלק לחלוטין שיהיה מאוד קל לנקות. כך סביבת העבודה של העובדים תהיה גם בטוחה יותר וזאת מכיוון ששמירה על שטח נקי תבטיח את בטיחותם בסופו של יום. זו סיבה מרכזית לכך שמפעלים רבים מבינים כי מדובר בפתרון שלא ירצו לוותר עליו וזאת לטובתו של המפעל והעובדים שלהם. היתרונות הללו הנם בעלי ערך עצום וכאלה שלא רצוי להתפשר בעניינם. ציפוי כזה גם ימנע את הצורך לבצע תיקונים לעתים קרובות, כך שתחסכו כסף רב.

    הדרך שלכם לדאוג לביטחון העובדים

    כפי שאתם יכולים להבין, אם תרצו ליהנות מכל היתרונות שצוינו לעיל ולהיות מסוגלים לשמור על צבע הרצפה הקיים במפעל שלכם, כל שתצטרכו לעשות זה לבחור באופציה של אפוקסי שקוף. ישנן חברות מקצועיות אשר צברו ניסיון פרקטי של שנים בכל הנוגע לביצוע עבודה מהסוג הזה. כך למשל, תוכלו לפנות אל חברת Yosi Floor על מנת לקבל שירות מצוות המקצוענים של החברה. כל אחד מכם יוכל לראות כי הוא ישיג מענה שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

    כל שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל חברת יוסי פלור על מנת לשמוע על כל פתרונות הציפוי ולהיוועץ עם המומחים של החברה וכבר בזמן הקרוב יוכלו להגיע עד למפעל שלכם כדי ליישם את הציפוי לפי דרישותיכם. המקצועיות והיחס הרציני לכל לקוח עושים את ההבדל ותוכלו להיווכח כי היתרונות שצוינו הם כאלה שיהיו ברי השגה ובמרחק נגיעה מבחינת כל אחד מכם והמפעל שלו. אז חייגו עוד היום ובקשו לקבל פרטים נוספים על ציפויי אפוקסי!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים