office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    מה זה ציפוי יוקריט ?

    ציפוי יוקריט הינו סוג של ציפוי ייחודי המסוגל לספק הגנה לרצפות הנמצאות במפעלי תעשייה כבדה – אבל לא רק. הוא עמיד בפני לחצים וטמפרטורות קיצוניות, ולכן, מתאים גם למבנים בהם מאחסנים מוצרי קירור בהקפאה, לאולמות ייצור בטמפרטורות גבוהות ועוד. יש לו שלל תכונות חשובות אחרות בגללן הוא מועדף אצל רבים. חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    ציפוי יוקריט – יתרונות רבים

    ציפוי יוקריט מספק הגנה  מושלמת לאתרים בהם משתמשים במיכון חשמלי כבד, בהם עושים שימוש בחומרי גלם כימיים ואגרסיביים, שמנים ועוד ובמקומות אחרים בהם העבודה הינה דינאמית ודורשת מיגון יעיל לרצפות. כך, למשל, באולמות בהם מתבצעת יציקת מתכות בטמפרטורות גבוהות. או חללים בהם קיימת טמפרטורה נמוכה במיוחד. העמידות שלו יעילה בין 150 מעלות צלסיוס ועד מינוס 42 מעלות לערך. החומר הנ"ל מורכב משילוב של פוליארטן צמנט וחומרים נוספים ולאחר מריחתו מתקבלת שכבה מחוספסת. היא מונעת החלקה ומותאמת מאוד לסביבת עבודה עם שמנים. יתרונות נוספים היא עמידותו לאש והעובדה שהוא חומר אנטי בקטריאלי. ניתן לקבלו במגוון צבעים המאפשרים להקנות לחלל מראה נאה ומעניין יותר. החומר יכול להוות חלופה נהדרת לסוגי חיפויים יקרים בהרבה.

    יישום בפועל

    מומחים לתחום יודעים ליישם את החומר בצורה מושלמת. החומר מגיע עם אגרגט מובנה שנועד ליצירת החספוס הנדרש בדרגה הנכונה. יש צורך להכין את המשטח היטב כולל ניקויו. יש למרוח את החומר בצורה הנכונה על מנת לקבל תוצאה מיטבית. על בטון חדש ניתן ליישם כבר לאחר שבוע ימים, ובכך, לקצר משמעותית את תחילת פעילות המפעל. ניתן למרוח אותו גם על משטחים ישנים הזקוקים להתחדשות וריענון. השכבה המקובלת הינה של  2 מ"מ אבל ניתן לעבות אותה על פי הצרכים הספציפיים בעל האתר.

    שירות מחברה בעלת ידע וניסיון

    חברת "יוסי פלור" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ביצוע עם גימור משולם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה מכירים את התחום לעומק ומתעדכנים כל העת בחידושים בו. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים