מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    אחד מחומרי הגלם הרבים המשמשים בענף הבנייה

    אחד מחומרי הגלם הרבים המשמשים בענף הבנייה למטרות שונות הוא בין היתר מדה מתפלסת. למקרה שעוד לא שמעתם עליו, מדובר בחומר גרגירי שבשילוב עם מים הוא מנוצל ליישור משטחים לפני חיפוי או ריצוף. בגלל יכולות הפילוס שלו, הוא החליף בהדרגה את הבטון כחומר לריצוף. זה מבטיח שכל אריחים או חיפויים המונחים למעלה יהיו שטוחים לחלוטין ושהרצפה בטוחה לתנועה רגלית. יוסי פלור בע"מ מיד דואגים להציע את השירותים החדשניים והמתקדמים ביותר, ותמיד דואגים לאיכות השירות ואיכות העבודה. בעזרת מדה מתפלסת יוסי פלור בע"מ תמיד דואגים לכם לרצפה ישרה.

    המצע הנפוץ המכונה מדה מתפלסת

    השימוש במדה מתפלסת גדל לאוחר השנים בגלל המוניטין שלו כמצע ישר פופולרי מאוד. השימושים המסורתיים פינו את מקומם לתפקידו הנוכחי כבסיס למגוון רחב של חיפויי רצפה, לרבות אך לא רק: בטון, גרניט, שיש, שטיחים מקיר לקיר, קרמיקה, PVC, פרקט ועוד רבים. כאשר מערבבים מדה מתפלסת במים, המדה הגרגירית הופכת למוצק. שלא כמו בטון או משטחים אחרים, האיכויות הייחודיות שלו מקלות על היציקה ועל היישור של החומר לאחר יציקתו, מה שמבטל את הצורך בציוד מיוחד. כיום, הוא עשוי אפילו לשמש כריצוף באופן עצמאי, אם כי זה לא תמיד מומלץ.

    היתרונות הרבים של החומר הפופולרי הזה

    תכונת היישור היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של מדה מתפלסת. עם זאת, חומר זה מציע גם יתרונות רבים נוספים, כמו היכולת למרוח משטח דק מאוד מבלי לתפוס יותר מדי נפח, הכנת תערובת קלה, ייבוש מהיר (כך שהעבודה יכולה להמשיך ללא עיכובים מיותרים), דרגת עמידות גבוהה שנשארת לאורך זמן ואפשרות להתאמה אישית ומדויקת לצרכי הלקוח.

    באילו דרכים ניתן לנצל את המדה המתפלסת?

    בין מספר היתרונות של מדה מתפלסת היא העובדה שניתן להתאים אותה בקלות כדי לעמוד בדרישות הספציפיות של כל פרויקט בנייה נתון. זאת בשל העובדה שסוגים שונים מתאימים לתשתיות שונות ומשרתים מטרות שונות. אלו נעים מרצפות המשמשות במבני תעשייה ומחסנים ועד למפלסים האידיאליים לסוגי חיפויים שונים, חימום תת רצפתי, בטון מוחלק ועוד. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר המתאימות למטרה של היישום, חשוב שהעבודה תתבצע רק על ידי אנשי מקצוע המומחים בתחום, בעלי הניסיון הנדרש לעבודה עם החומר. לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר עבור הפרויקט שלכם, צרו קשר עם יוסי פלור בע"מ.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים
      052-8612141 WhatsApp