office@yosifloor.com

052-8612141

052-3276699

אזה"ת החדש ראשל"צ, משה לוי 11

מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    ריצוף אידיאלי לאזורים בעלי תנועה גבוהה

    מגוון רחב של מגזרים עושים שימוש בתהליך יציקת אפוקסי לרצפה. שני המרכיבים העיקריים באפוקסי הם שרף וחומר מקשה. יש לשפוך את הפרופורציות הנכונות של כל מרכיב לכלי הערבוב לפני היציקה. כשהנוזל מתמצק למוצק, התגובה הכימית יכולה להתחיל. כדי לשפר עוד יותר את תכונות שרף זה ניתן להוסיף חומרי מילוי, צבעים ותוספים בהתאם לדרישות הלקוח.

    לרוב מבני המסחר, התעשייה והמגורים ניתן לצקת רצפה אפוקסית. ריצוף זה הוא אידיאלי לאזורים בעלי תנועה גבוהה מכיוון שהם עומדים בכל הפרמטרים המחמירים הדרושים. אבל אין ספק כי את העבודה צריכים לבצע רק מומחים בתחום! יוסי פלור בע"מ בעל כל הניסיון והידע הדורש כדי להתאים את המינונים הנכונים בין השרף לחומר המקשר, כדי ליצור את הציפוי העמיד והחזק ביותר עבורכם.

    סוגים שונים של ריצוף הנוצר בתהליך יציקת אפוקסי

    שני הסוגים הנפוצים ביותר של ריצוף יציקת אפוקסי הם הרצפה היצוקה הרגילה ורצפת אפוקסי נגד החלקה. רצפה נגד נחלקה נבדלת מהרצפה הרגילה בכך שהיא מורכבת משילוב של חול או גרגרי קוורץ ושרף אפוקסי ליצירת שטח מחוספס יותר ומונע החלקה. עם זאת, כל מה שדרוש לייצור אפוקסי יצוק הוא שרף, חומר צבע ומקשה. לרצפות אפוקסי ניתן להוסיף כמעט כל צבע או פיגמנט. לרצפה זו יש גימור נהדר וחלק.

    מתי מומלץ להשתמש ביציקת אפוקסי?

    רצפות יציקת אפוקסי הן אידיאליות לשטחים מסחריים וציבוריים בשל ההתקשות והחוזק המהירים שלהן, כמו גם האיטום המיידי שלהן. אפילו החומצות החזקות ביותר לא יפגעו ברצפה יצוקה אפוקסי, מה שהופך אותה לאידיאלית לשימוש עם עומסים מכניים חזקים. חניונים, אולמות תצוגה, חנויות וגלריות הם רק חלק מהחללים המסחריים שירוויחו מאוד מהתקנת ציפוי רצפה זה. לריצוף יצוק אפוקסי יש יישומים מעשיים רבים, כולל במטבחים מסחריים, במעבדות ובמפעלים. אם אתם מחפשים אפשרות לרענן את הנראות האסטטית של הריצפה שלכם, ובמקביל לדאוג למאפיינים חשובים של חוזק, עמידות מפני בלאי ועמידות בפני חומרים כימיים, אל תהססו ליצור קשר עם יוסי פלור בע"מ, אשר ידאג עבורכת ליציקת אפוקסי שתענה על כל הצרכים שלכם!

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים