מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    חומר ציפוי ששמר על המוניטין שלו כבחירה מועדפת

    מגוון רחב של תעשיות עושה שימוש בחומר אפוקסי שקוף ליציקה. מאז השימוש הנרחב שלו בתעשיות רבות ושונות בשנות ה-30 של המאה ה-20, חומר זה שמר על המוניטין שלו כבחירה מועדפת עבור ציפוי אפוקסי שקוף בשל חוזקו ואריכות ימים. באילו דרכים ניתן להשתמש ביציקת אפוקסי שקוף? אחד השימושים הנפוצים והמשלמים ביותר הוא ציפוי רצפה עם חומר אפוקסי. מידע נוסף בנושא ניתן לקבל באתר של יוסי פלור בע"מ, המתמחה ביציקות רצפה אפוקסי מזה 55 שנה.

    מה המטרה של יציקת אפוקסי שקוף?

    האפוקסי הפולימרי מתקשה והופך חזק ועמיד בצורה יוצאת דופן בשילוב עם מאיצים וחומרים מקשים אחרים. המשטחים עליהם הוא מיושם מיוצבים, מוגנים מפני סדקים ושבירה ואיכותם נשמרת לאורך זמן. אפוקסי נמצא בשימוש נרחב ביישומים תעשייתיים שונים, כגון ריצוף, מוצרי חשמל, ציוד כבד עיצוב רהיטים ועוד. אפוקסי מציע מראה מעוצב וחלק בנוסף למניעת החלקה והגנה על הדבר שהוא מכסה מפני בלאי בעת התמצקותו. משטחים שטופלו באפוקסי בסופו של דבר קלים יותר לניקוי, דורשים פחות תחזוקה ומחזיקים מעמד זמן רב יותר מאלה ללא הציפוי. עבור משטחים שאתם רוצים לשמור עם המראה המקורי שלהם, כאיל ולא "נגעו" בהם עדיף להשתמש עם ציפוי אפוקסי שקוף. אלה שכן רוצים להשתפר ויזואלית ניתן להשתמש עם ציפוי אפוקסי עם צבע.

    ציפוי אפוקסי שקוף ויישומים אחרים

    לאפוקסי שקוף יש מספר שימושים מחוץ לתחום התעשייתי. כאשר יוצקים חומר אפוקסי שקוף, ברגע שהוא מתייבש, הוא הופך לבלתי נראה. הוא שקוף לחלוטין, מוסיף מראה אסתטי, בהיר וחלק יותר למוצר הסופי תוך הגנה עליו מפני סדקים, שחיקה וחלוף הזמן.

    ממה מושפעים המחירים עבור אפוקסי שקוף?

    ישנם גורמים המשפיעים על עלות האפוקסי השקוף, כגון:

    1. שטח – העלות הסופית של אפוקסי שקוף תושפע מכמות האפוקסי בשימוש, אשר בתורה מושפעת מגודל השטח.
    2. סיווג – במקרה של רצפה, למשל, רצפה המיועדת לתנועה רגלית תהיה מצופה בסוג אחד של אפוקסי, בעוד שרצפה המיועדת למוסך, מעבדה או תעשייה כבדה תרצה שכבה עבה יותר.
    3. המחיר יהיה זול יותר אם בסיס הרצפה, או כל תשתית אחרת, ערוכה לקראת מריחת האפוקסי.

    וודאו שאתם מרגישים בנוח עם התמחור, שהוא מובן לכם ושתהיו מרוצים מהתוצאות לפני שתתחייבו לביצוע העבודה. יוסי פלור בע"מ השקיעו 50 שנה בשכלול מומחיות ציפוי האפוקסי. לקבלת הצעת מחיר צרו קשר עם יוסי פלור בע"מ.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים
      052-8612141 WhatsApp