מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    כיצד ניתן להגן על סוגי הריצוף השונים?

    תפקידו של ציפוי יוקריט הוא להגן על סוגי הריצוף הרבים השונים המצויים בתעשיות שונות וכבדות. עבור משטחים המכוסים בחומרים קשים ועמידים לאורך זמן, ציפוי זה הוא חובה מוחלטת. הסיבה מאחורי זה היא רמת הבלאי הגבוהה הניכרת באזורי תעשייה ומסחר, עקב שימוש במכונות ומוצרים כבדים, אשר עם הזמן פוגעים ברצפה. מובן מאליו שהעצה העיקרית לכל מי שבבעלותו מקום עבודה עם כל התכונות הללו תהיה להפוך אותו ליעיל, בטוח, יפה מבחינה אסתטית ונעים מבחינה ויזואלית. יוסי פלור בע"מ מתמחים בהתקנת ציפויי רצפה איכותיים ועמידים ביותר לכל אזורי התעשייה.

    ממה מושפע המחיר של ציפוי יוקריט?

    לפני ההתעמקות בנתונים, חובה להבין שמדובר במוצר שמחיריו יכולים להשתנות על בסיס שלל גורמים, למרות שהוא נראה בדיוק כמו ציפוי אפוקסי. לפיכך, צריך לבחון את טווח המחירים בהתאם לשטח העבודה המדובר ולתוצאה אותה רוצים לקבל. בממוצע, מטר בודד של ציפוי זה עשוי לעלות בין 300 ל-500 ש"ח, תלוי בספק. כתוצאה מכך, ברור שלא מדובר בהשקעה זולה בהשוואה לאפשרויות ציפוי אחרות, במיוחד ציפוי האפוקסי הפופולרי. אבל במקרה זה, תמורת המחיר תקבלו איכות מהשורה הראשונה, כך שלא תצטערו לרגע על ההשקעה שלכם!

    המאפיינים השונים של ציפוי יוקריט

    לא רק שציפוי היוקריט נראה דומה לציפוי רצפת אפוקסי, אלא הוא גם חולק תכונות רבות משותפות, כמו חוזק ועמידות גבוהה. החומרים המרכיבים ציפוי יוקריט – צמנט פוליאוריטן ושלל חומרי גלם אחרים – הם המעניקים לו את האיכות יוצאת הדופן והיתרונות הפרקטיים שלו. בין תכונותיו השימושיות הרבות היא העובדה שהוא מונע החלקה, זוהי תוצאה של המרקם המחוספס שנותן לציפוי את יכולתו לעמוד בטמפרטורות גבוהות, חסינות בפני אש, עמידות כימית, יכולת לשאת משאות כבדים ועוד שורה של יתרונות. אם אתם מחפשים עבור רצפת שטח התעשייה שלכם את החומר העמיד והחזק ביותר, אל תחשבו פעמיים- ציפוי יוקריט הוא החומר המומלץ ביותר עבורכם. לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, תוכלו ליצור קשר עם יוסי פלור בע"מ, המומחים בהתקנת ציפויי רצפה איכותיים לכלל אזורי התעשייה והמסחר, כמו גם הציבור הפרטי.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים
      052-8612141 WhatsApp